جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6832

  • اضافه شده: فوریه 5, 2018

  • بازدیدها: 1466

توضیحات

باتری یو پی اس apc

باتری یو پی اس apc : یکی از کمپانی ها و شرکت های فعال در حوزه تجهیزات یو پی اس کمپانی apc می باشد حوزه فعالیت این کمپانی بیشتر در زمینه تجهیزات برق اضطراری  از جمله باتری، رکهای هوشمند دیتاسنتر و همچنین تجهیزات خنک کننده دیتا سنتر می باشد.

برای تهیه باتری های یو پی اس apc با شماره:۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰,۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

شرکت یو پی اس apc در زمینه تولید تجهیزات یو پی اس در  توان های مختلف برای مصارف مختلف فعالیت دارد که می توان در زمینه های مختلف و انواع محیط های بنادر و کشتیرانی،دانشگاهی،صنعتی و ادرای یا مسکونی می توان استفاده کرد.

درج آگهی صنعتی

باتری یو پی اس apc در ولتاژها و یا به زبان فنی و تخصصی در کاوا های مختلف وجود دارد که برای سیستم های مختلف کاربرد متفاوت دارد. باتری های یو پی اس  apcدر ولت های مختلف موجود می باشند البته در آمپرهای مختلف نیز موجود می باشد.

در تعریف باتری یو پی اس می توان گفت همانگونه که از نامش پیداست فقط برای یو پی اس استفاده می شود هر چند برای مصارفی همچون پنل خورشیدی و موتورهای شناور کوچک نیز استفاده می شود ولی عمده مصارف این باتری ها برای دستگاه های  یو پی اس می باشد.

قست اصلی تشکیل دهنده باتری های یو پی اس apc متشکل از سرب می باشد و یکی از دلایل اصلی نوسان قیمت باتری های یو پی اس سرب می باشد به علت جهانی بودن قیمت سرب ،قیمت باتری نیز دایم در حال تغییر می باشد.

همچنین شارژر باتری یو پی اس نیز منحصر این نوع باتری می باشد زیرا شارژر باتری یو پی اس ولتاژ AC را DC تبدیل میکند و شارژ باتری را انجام می دهد.

انواع باتری یو پی اس apc در آمپرهای مختلف در ولتاژهای ۲۷،۶۷،۱۲۷و… ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند رایج ترین باطری که در اکثر یو پی اس ها استفاده می شود ۱۲۷ می باشد.

انواع دیگر باطری های صنعتی مانند باطری لیفتراک ، باطری پالت تراکت برقی و … قابل رائه می باشد.

برای تهیه باتری های یو پی اس apc با شماره:۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰,۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط