classiera loader

جزئیات آگهی

  • اضافه شده: دی ۲۳, ۱۳۹۷

  • بازدیدها: 89

توضیحات

تحلیل و بررسی بیمه عمر پاسارگاد در آمریکا

توجه به دادها ”مراکز کنترل بیماری ها”، امید به زندگی افراد در آمریکا به طور متوسط برای آقایان به ۷۵٫۷ سال و برای خانم ها به ۸۰٫۶ افزایش پیدا کرده است.

میان افرادی که ۶۷ سال سن دارند و ازدواج کرده اند، این احتمال وجود دارد یکی از زوجین به سن ۹۵ سال برسد، و از هر ۱۰ زوج یک نفر به سن ۱۰۰ می رسد.

یک مطالعه جدید نشان داده است که در حالی که آمریکایی ها زندگی بیشتری می کنند، تقریبا نیمی از آنها نگران این موضوع  هستند که آمادگی مالی برای دهه های آخر زندگی خود ندارند.

طول دوره بیمه عمر پاسارگاد

در مطالعه “طول عمر و آمادگی” که توسط نورث وسترن صورت گرفت از افراد پرسیده شد از لحاظ مالی چقدر برای زندگی تا سن ۷۵، ۸۵ و۹۵ آماده هستند و مشخص شد تنها عده ی کمی بیشتر از نصف (۵۶%) احساس آمادگی مالی برای زندگی تا سن ۷۵، کمتر از نصف (۴۶%) احساس آمادگی مالی برای زندگی تا سن ۸۵؛ و تنها در حدود یک سوم (۳۶%) برای سن ۹۵ احساس آماده بودن می کنند.

گِرگ اوبرلند، معاون اجرایی نورث وسترن خاطر نشان کرد: “این یافته ها تاکیدی خواهد بود بر اینکه نه تنها با توجه به افزایش متوسط طول عمر، بلکه با توجه به ارزش برنامه ریزی بلند مدت، مشتریان بیشتری برای آموزش یافت می شوند، خلاصه ما به عنوان یک صنعت، باید تاکید کنیم که طرح به اندازه اهداف اهمیت دارد و برنامه مانند نقشه ای است که به مشتریان کمک میکند که از مسیر خود منحرف نشود..”

بر اساس یک پژوهش

    خانم ها به طور متوسط ۵ سال بیشتر از آقایان زندگی می کنند و احساس آمادگی مالی کمتری برای زندگی طولانی تر خواهند داشت.

    آقایان  بدون در نظر گرفتن سن، به میزان قابل توجهی احساس آمادگی مالی بیشتری برای زندگی تا سن ۷۵ (۶۵% در مقابل ۴۸%)، ۸۵ (۵۵% در مقابل ۳۷%)، و ۹۵ (۴۳% در مقابل ۳۰%) دارند

   اکثر جوان آمریکا (۲۵ تا ۵۹ سال) آمادگی قابل ملاحظه ای نسبت به قشرسالمند (۶۰سال) برای زندگی تا سن ۶۵ (۴۷% در مقابل ۷۹%)،سن ۷۵ (۳۷% در مقابل ۶۶%)، و سن ۹۰ (۲۹% در مقابل ۵۲%) احساس می کنند

اوبرلند گفت: “مهم نیست تا چه سنی عمر می کنید، این مهم است که از پول هایی که در دوران بازنشستگی به عنوان یک درآمد به آن وابسته هستید مراقبت نمایید..”

یافته های “مطالعه بیمه بارومتر”، مطالعه ای که هرساله توسط بنیاد بیمه زندگی و بهداشت که جهت فهم بهتر نضر ها، نگرش ها و رفتارهای در ارتباط با بیمه عمر و سلامت انجام شد نیز با مطالعه “طول عمر و آمادگی” خواهد رسید.

مطالعات در این زمینه

این مطالعه نشان دهنده این مطلب بود که حدودا یک سوم از پاسخ دهندگان بر این یقین اند که به بیمه عمر نیاز  بیشتری دارند؛ این تعداد شامل ۳۰% از افراد تحت پوشش فعلی و نیم از بدون پوشش خواهد شد.

از پاسخ دهندگان درخواست گردید  هزینه بیمه عمر پاسارگاد سالانه یک فرد ۳۰ ساله را برای یک دوره ۲۰ ساله تخمین بزنند، تخمین بزرگسالان جوانتر که معمولا برای قیمت گذاری ارجع ترند هزینه را ۱۵۰ دلار بیش از مقدار بود.

رابرت کرزنر،رئیس و عضو هیئت مدیره  بنیاد بیمه عمر و مطالعات بازار خاطر نشان کرد:”تحقیقات ما سالهاست این نکته را نشان می دهد که مصرف کنندگان بر این باورند توانایی مالی خرید بیمه عمر پاسارگاد را ندارند، در حالیکه آنها هیچ اطلاع کاملی از مقدار دقیق هزینه آن ندارند. این اولین بررسی است که به طور دقیق فاصله گسترده ی درک مصرف کنندگان از مقرون به صرفه بودن بیمه عمر را نشان داده است.”

ماروین فلدمن، مدیر عامل بنیاد زندگی این نکته را مطرح می کند که هزینه اولیه بیمه عمر ۵۰% در ۱۰ سال گذشته کمتر شده است. وی می افزاید: ” ما واقفیم که این تصورات غلط مانع گام برداشتن افرد جامعه در جهت گرفتن پوشش مورد نیاز آنها می شود، در واقع بیمه عمر در حال سقوط در لیست اولویت ها قرار خواهد گرفت.

بر اساس این بررسی، بسیاری از مردم بیشتر نگران پرداخت وام مسکن یا اجاره خانه (۳۱%)، از دست دادن پول در سرمایه گذاری های مالی(۲۶%)  هستند تا خرید بیمه عمر. پس انداز برای دوران سالمندی همچنان در صدر نگرانی های مالی افراد قرار گرفته است(۵۰%)

وی ادامه داد: “در حالی که اقتصاد آمریکا رو به بهبود است، شرکت های بیمه عمر پاسارگاد گذار این فرصت را دارند تا به مصرف کنندگان در تجدید در سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای دوران سالمندی و  بازنشستگی یاری کنند تا مطمئن شوند که سرمایه کافی را داشته تا زندگی که به آن عادت دارند را حفظ کنند و بودجه برای طرح های جدید کنار بگذارند.

وی افزود: “ما می خواهیم شرکت ها و تولید کنندگان درک بهتری از تصور و برداشت مصرف کننده که به ایجاد فاصله موجود در پوشش منجر می شود، داشته باشند تا بتوانند واکنش بهتری نشان دهند و در آموزش عمومی در مورد اهمیت های حفاظت مالی و قبول مسئولیت شخصی مالی به ما یاری دهند.

فن آوری بوسیله ایجاد دسترسی مستقیم به اطلاعات شرایط و قیمت گذاری توانسته نقش مهمی در این تلاش های آموزشی ایفا نماید.

کرزنر گفته است:”ما باید با نسل جوان که آنلاین کار می کند تعامل خلاقانه تری داشته باشیم، با بهره بردن از سیستم عامل و فناوری که آنها در زندگی جاری شان استفاده نمایند، تا با انتقال این داده ها، آگاه شوند که می توانند بیمه عمر مورد نیاز خانواده شان را در اختیار داشته باشند.

 در حالیکه شرکت هایی را می بینیم که قیمت محصولات خود  را در محتوای بازاریابی شان عرضه می نمایند، و بقیه برای آموزش بهتر مصرف کننده وسیله ی برای بیان برجسته تری در سایت های خود قرار می دهند،  تمام شرکت های بیمه گذار باید به این نکته توجه ا داشته باشند که چگونه دسترسی مصرف کنندگان به این اطلاعات حیاتی را راحت تر کنند.

توجه به دادها ”مراکز کنترل بیماری ها”، امید به زندگی افراد در آمریکا به طور متوسط برای آقایان به ۷۵٫۷ سال و برای خانم ها به ۸۰٫۶ افزایش پیدا کرده است.

میان افرادی که ۶۷ سال سن دارند و ازدواج کرده اند، این احتمال وجود دارد یکی از زوجین به سن ۹۵ سال برسد، و از هر ۱۰ زوج یک نفر به سن ۱۰۰ می رسد.

یک مطالعه جدید نشان داده است که در حالی که آمریکایی ها زندگی بیشتری می کنند، تقریبا نیمی از آنها نگران این موضوع  هستند که آمادگی مالی برای دهه های آخر زندگی خود ندارند.

آزمایشات نورث وسترن

در مطالعه “طول عمر و آمادگی” که توسط نورث وسترن صورت گرفت از افراد پرسیده شد از لحاظ مالی چقدر برای زندگی تا سن ۷۵، ۸۵ و۹۵ آماده هستند و مشخص شد تنها عده ی کمی بیشتر از نصف (۵۶%) احساس آمادگی مالی برای زندگی تا سن ۷۵، کمتر از نصف (۴۶%) احساس آمادگی مالی برای زندگی تا سن ۸۵؛ و تنها در حدود یک سوم (۳۶%) برای سن ۹۵ احساس آماده بودن می کنند.

گِرگ اوبرلند، معاون اجرایی نورث وسترن خاطر نشان کرد: “این یافته ها تاکیدی خواهد بود بر اینکه نه تنها با توجه به افزایش متوسط طول عمر، بلکه با توجه به ارزش برنامه ریزی بلند مدت، مشتریان بیشتری برای آموزش یافت می شوند، خلاصه ما به عنوان یک صنعت، باید تاکید کنیم که طرح به اندازه اهداف اهمیت دارد و برنامه مانند نقشه ای است که به مشتریان کمک میکند که از مسیر خود منحرف نشود..”

بر اساس یک پژوهش

    خانم ها به طور متوسط ۵ سال بیشتر از آقایان زندگی می کنند و احساس آمادگی مالی کمتری برای زندگی طولانی تر خواهند داشت.

    آقایان  بدون در نظر گرفتن سن، به میزان قابل توجهی احساس آمادگی مالی بیشتری برای زندگی تا سن ۷۵ (۶۵% در مقابل ۴۸%)، ۸۵ (۵۵% در مقابل ۳۷%)، و ۹۵ (۴۳% در مقابل ۳۰%) دارند

   اکثر جوان آمریکا (۲۵ تا ۵۹ سال) آمادگی قابل ملاحظه ای نسبت به قشرسالمند (۶۰سال) برای زندگی تا سن ۶۵ (۴۷% در مقابل ۷۹%)،سن ۷۵ (۳۷% در مقابل ۶۶%)، و سن ۹۰ (۲۹% در مقابل ۵۲%) احساس می کنند

اوبرلند گفت: “مهم نیست تا چه سنی عمر می کنید، این مهم است که از پول هایی که در دوران بازنشستگی به عنوان یک درآمد به آن وابسته هستید مراقبت نمایید..

یافته های “مطالعه بیمه بارومتر”، مطالعه ای که هرساله توسط بنیاد بیمه زندگی و بهداشت که جهت فهم بهتر نضر ها، نگرش ها و رفتارهای در ارتباط با بیمه عمر و سلامت انجام شد نیز با مطالعه “طول عمر و آمادگی” خواهد رسید.

این مطالعه نشان دهنده این مطلب بود که حدودا یک سوم از پاسخ دهندگان بر این یقین اند که به بیمه عمر نیاز  بیشتری دارند؛ این تعداد شامل ۳۰% از افراد تحت پوشش فعلی و نیم از بدون پوشش خواهد شد.

از پاسخ دهندگان درخواست گردید  هزینه بیمه عمر پاسارگاد سالانه یک فرد ۳۰ ساله را برای یک دوره ۲۰ ساله تخمین بزنند، تخمین بزرگسالان جوانتر که معمولا برای قیمت گذاری ارجع ترند هزینه را ۱۵۰ دلار بیش از مقدار بود.

رابرت کرزنر،رئیس و عضو هیئت مدیره  بنیاد بیمه عمر و مطالعات بازار خاطر نشان کرد:”تحقیقات ما سالهاست این نکته را نشان می دهد که مصرف کنندگان بر این باورند توانایی مالی خرید بیمه عمر پاسارگاد را ندارند، در حالیکه آنها هیچ اطلاع کاملی از مقدار دقیق هزینه آن ندارند. این اولین بررسی است که به طور دقیق فاصله گسترده ی درک مصرف کنندگان از مقرون به صرفه بودن بیمه عمر را نشان داده است.”

ماروین فلدمن، مدیر عامل بنیاد زندگی این نکته را مطرح می کند که هزینه اولیه بیمه عمر ۵۰% در ۱۰ سال گذشته کمتر شده است. وی می افزاید: ” ما واقفیم که این تصورات غلط مانع گام برداشتن افرد جامعه در جهت گرفتن پوشش مورد نیاز آنها می شود، در واقع بیمه عمر در حال سقوط در لیست اولویت ها قرار خواهد گرفت.

بر اساس این بررسی، بسیاری از مردم بیشتر نگران پرداخت وام مسکن یا اجاره خانه (۳۱%)، از دست دادن پول در سرمایه گذاری های مالی(۲۶%)  هستند تا خرید بیمه عمر. پس انداز برای دوران سالمندی همچنان در صدر نگرانی های مالی افراد قرار گرفته است(۵۰%)

وی ادامه داد: “در حالی که اقتصاد آمریکا رو به بهبود است، شرکت های بیمه عمر پاسارگاد گذار این فرصت را دارند تا به مصرف کنندگان در تجدید در سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای دوران سالمندی و  بازنشستگی یاری کنند تا مطمئن شوند که سرمایه کافی را داشته تا زندگی که به آن عادت دارند را حفظ کنند و بودجه برای طرح های جدید کنار بگذارند.

وی افزود: “ما می خواهیم شرکت ها و تولید کنندگان درک بهتری از تصور و برداشت مصرف کننده که به ایجاد فاصله موجود در پوشش منجر می شود، داشته باشند تا بتوانند واکنش بهتری نشان دهند و در آموزش عمومی در مورد اهمیت های حفاظت مالی و قبول مسئولیت شخصی مالی به ما یاری دهند.

فن آوری بوسیله ایجاد دسترسی مستقیم به اطلاعات شرایط و قیمت گذاری توانسته نقش مهمی در این تلاش های آموزشی ایفا نماید.

کرزنر گفته است:”ما باید با نسل جوان که آنلاین کار می کند تعامل خلاقانه تری داشته باشیم، با بهره بردن از سیستم عامل و فناوری که آنها در زندگی جاری شان استفاده نمایند، تا با انتقال این داده ها، آگاه شوند که می توانند بیمه عمر مورد نیاز خانواده شان را در اختیار داشته باشند.

 در حالیکه شرکت هایی را می بینیم که قیمت محصولات خود  را در محتوای بازاریابی شان عرضه می نمایند، و بقیه برای آموزش بهتر مصرف کننده وسیله ی برای بیان برجسته تری در سایت های خود قرار می دهند،  تمام شرکت های بیمه گذار باید به این نکته توجه ا داشته باشند که چگونه دسترسی مصرف کنندگان به این اطلاعات حیاتی را راحت تر کنند.

دیدگاه