خرید یو پی اس دست دوم

admin1 admin1
admin1 admin1 Not verified

عضو از فوریه 22, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7383

  • اضافه شده: مارس 14, 2018

  • بازدیدها: 1535

توضیحات

خرید یو پی اس دست دوم

برای آگاهی بیشتر از نحوه ی انجام یک خرید یو پی اس دسته دوم خوب بهتر است به نکاتی که اهمیت دارند توجه شود. از جمله ی مهم ترین این نکات این است که بدانید که یک یو پی اس چگونه و در چه بخش هایی دسته دوم می شود.

جهت خرید یو پی اس دست دوم می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

هر برندی از یو پی اس با صرف نظر کردن از نو یا دست دوم بودن دارای ۴ بخش اصلی می باشد که بسیار نقش مهم و حیاتی را در آن بر عهده دارند.این چهار بخش عبارتند از:

  • مبدل متناوب به مستقیم ۱۲ولت یا ۲۴ ولت
  • باتری ۱۲ یا ۲۴ولت
  • مبدل مستقیم به متناوب (اینورتر)
  • مدار بای پس

در میان این چهار بخش تنها یکی از آن بخش هاست که اهمیت فراوانی دارد آن هم قلب تپنده ی هر یو پی اس یعنی باتری یو پی اس می باشد. این باتری ها در واقع مهمترین قسمت در یو پی اس هستند که خود به دو گروه تقسیم می شوند که با توجه به نیاز می شود هر کدام آز آنها را خریداری نمود.

خرید یو پی اس دست دوم

انواع باتری های یو پی اس

باتری ها یو پی اس به دو دسته ی ژل سرب و نیکل کادمیم تقسیم می شوند. باتری های سرب و اسید در عین سادگی و ارزانی مواد و ارزانی قدرت بسیاری در ذخیره برق دارند. ولی مسئله ی مهم این استن که عمر این باتری ها به نحوه ی استفاده و دمای محیط بستگی دارد.

پس اگر برای خرید یو پی اس دست دوم می خواهید دچار دردسر نشوید بهتر است از باتری های نیکل کادمیم استفاده نمایید. یکی دیگر از مسائل مهم در زمان خرید یو پی اس دست دوم این است که نباید به هیچ وجه یو پی اس با عمر بیش از دوسال را خریداری نمایید و یا حتی باتری آنرا تعویض نمایید.

در زمان خرید یو پی اس دست دوم باید توجه داشته باشید که قیمت این باتری ها حداکثر تا ۶۰% باتری های نو قیمت دارند ولی این در صورتی است که تمامی شرایط ذکر شده ی بالا را داشته باشند.

جهت خرید یو پی اس دست دوم می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط