classiera loader

جزئیات آگهی

  • اضافه شده: مرداد ۱۵, ۱۳۹۶

  • بازدیدها: 349

توضیحات

روش های بازاریابی صنعتی

روش های بازاریابی صنعتی : بازاریابی صنعتی دیجیتال امروزه هنجاری است نه به این دلیل که آن را مدرن است اما به این دلیل است که خریداران امروزه ترجیح می دهند با تامین کنندگان خود ارتباط برقرار کنند.

من مطمئن هستم که شما از این واقعیت آگاه هستید که چرخه خرید صنعتی شامل چهار مرحله است. انتشار محتوای عمومی که برای هر مرحله طراحی نشده است بسیار موثر است.

روش های بازاریابی صنعتی :تقریبا غیرممکن است که محتوایی مناسب و جذاب را ایجاد کنید مگر اینکه درک کامل از مهندسان نقش در هر مرحله از چرخه خرید داشته باشید.

دو عامل دیگر که باید آگاه باشید که روش های بازاریابی صنعتی شما موثر است:

مهندسان زمان به چالش کشیده شده اند – 44 درصد از مهندسان در حال کار بر روی پروژه های بیشتر در حال حاضر بیش از دو سال پیش و 55 درصد از مهندسان خواسته شده به انجام بیشتر با کمتر است.
شناختن شکاف سن در بازاریابی دیجیتال برای شرکت های صنعتی مهم است – 49٪ از مهندسان مورد بررسی کمتر از 49 سال

در این پست، من بر فهم تفاوت سن و نحوه تاثیر آن در استراتژی و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال صنعتی خود تمرکز خواهم کرد. قبل از اینکه من عمیق در آن غرق شوید، ابتدا اجازه بدهید به شما برخی از شواهد بی نظیر در مورد اینکه چرا این مهم است به شما ارائه می دهم.

 بازاریابی صنعتی

با استفاده از بازاریابی صنعتی دیجیتال برای دستیابی به مهندسین جوان

بازاریابی صنعتی دیجیتال امروزه هنجاری است نه به این دلیل که آن را مدرن است اما به این دلیل است که خریداران امروزه ترجیح می دهند با تامین کنندگان خود ارتباط برقرار کنند. من مطمئن هستم که شما از این واقعیت آگاه هستید که چرخه خرید صنعتی شامل چهار مرحله است. انتشار محتوای عمومی که برای هر مرحله طراحی نشده است بسیار موثر است.

تقریبا غیرممکن است که محتوایی مناسب و جذاب را ایجاد کنید مگر اینکه درک کامل از مهندسان نقش در هر مرحله از چرخه خرید داشته باشید. دو عامل دیگر که باید آگاه باشید که بازاریابی دیجیتال / محتوا صنعتی شما موثر است:

مهندسان زمان به چالش کشیده شده اند – 44 درصد از مهندسان در حال کار بر روی پروژه های بیشتر در حال حاضر بیش از دو سال پیش و 55 درصد از مهندسان خواسته شده به انجام بیشتر با کمتر است.
شناختن شکاف سن در بازاریابی دیجیتال برای شرکت های صنعتی مهم است – 49٪ از مهندسان مورد بررسی کمتر از 49 سال
برای کسب اطلاعات بیشتر در شماره شماره 1، به پست من “غلبه بر چالش بازاریابی برای مهندسان مشغول شوید” مراجعه کنید.

نقش مهندس در تصمیم خرید
در این پست، من بر فهم تفاوت سن و نحوه تاثیر آن در استراتژی و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال صنعتی خود تمرکز خواهم کرد. قبل از اینکه من عمیق در آن غرق شوید، ابتدا اجازه بدهید به شما برخی از شواهد بی نظیر در مورد اینکه چرا این مهم است به شما ارائه می دهم.

روش های بازاریابی صنعتی

روش های بازاریابی صنعتی

 

من با رئیس جمهور یک شرکت تولیدی صحبت کردم و مطمئن بود که مهندسان واقعا مشتری هایش نبودند. مشتریان او از بخش خرید بود. او اصرار داشت که مهندسان تنها در ارائه مشخصات فنی نقش کوچکی داشته باشند.

در تماس دوم ما، وی از فروش خود دعوت کرد تا به بحث بپیوندد. داستان کوتاه کوتاه، معلوم می شود که تیم فروش، با تیم مهندسی مشتری تماس برقرار می کند که شرکت و محصولاتش را واجد شرایط می داند. این به آنها کمک کرد که در فهرست تأمین کنندگان تأیید (AVL) که اداره خرید مشتری خود را برای تماس با فروشندگان برای پیشنهادات استفاده می کردند، دسترسی پیدا کند.

مشتری من هرگز درخواست RFQ را از Purchasing دریافت نخواهد کرد اگر مهندسان برای اولین بار “در محصولات صنعتی خود” طراحی نکرده باشند. این زمانی است که لحظه ای عاقلانه برای مشتری من رخ داد وقتی متوجه شد که او با دو نوع خریدار، مهندس و خریدار کار می کند. این که مشتری تماس نهایی (مدیریت خرید) به CRM خود رسید.

مهندسین جوان، چرخه خرید صنعتی را تحت تاثیر قرار می دهند
به جای نوشتن صدها کلمه برای توضیح این موضوع، اجازه دهید دو نمودار از مطالعات دیگری که توسط IEEE GlobalSpec انجام شده است را نشان دهم که تأثیر کارکنان مهندسین را که تمایل دارند جوانتر و کمتر از مهندسین در موقعیت های مدیریت باشند، برجسته می کنند.

مهندسان جوان چگونه چرخه خرید صنعتی را تحت تاثیر قرار می دهند

 بازاریابی در صنعت

نحوه استفاده از بازاریابی دیجیتال صنعتی برای تأثیرگذاری بر مهندسان
شما باید محتوا مربوطه را برای مراحل تحقیق و نیازمندیها در مورد چرخه خرید برای تأثیرگذاری بر مهندسین کار ایجاد کنید. آنها معمولا با یافتن راه حل های مناسب و تامین کنندگان کار می کنند. بسیاری از مهندسین ارشد و افرادی که مدیریت می کنند، افرادی که دارای مقام خرید هستند ممکن است هرگز از وب سایت شما بازدید نکنند. برای رسیدن به این ذینفعان نامرئی، باید محتوای قهرمانانه ایجاد کنید.

در این وبلاگ چند پست در این موضوع جستجو کنید که در گذشته نوشته ام. برای خلاصه کردن آنها، در اینجا کلید های کلیدی:

شصت و دو درصد از مهندسان قبل از مرحله تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل نیاز به یک فروشنده نیستند. مهندسین جوان در این مرحله نقش مهمی ایفا می کنند. نفوذگران و خریداران شما در حالت خودکار انتخاب خود قرار دارند. تماس های سرد و یا بمباران آنها با ایمیل های ناخواسته موفق نخواهد بود.

شصت و هفت درصد از متخصصان فنی حداقل یک وبینار در سال 2016 حضور داشتند و سه نفر در این تعداد حضور داشتند. سی و یک درصد در چهار یا بیشتر رویدادهای آنلاین حضور داشتند. وبینارها یک راه عالی برای برجسته کردن تخصص فنی شما و رسیدن به مهندسین بر اساس برنامه خود هستند بدون اینکه باعث خرابکاری شوند.

مهندسین جوان از رسانه های اجتماعی و ویدئو بیشتر از همکاران قدیمی خود استفاده می کنند. آنها از انواع کانال های دیجیتال برای جستجوی محصولات استفاده می کنند، اطلاعات فنی را جمع آوری می کنند و تامین کنندگان را پیدا می کنند.

روابط موجود پرورش یافته در طول سال ها توسعه یافته است، اما این واقعیت را که بسیاری از این مهندسان ارشد نزدیک به بازنشستگی هستند، به رسمیت می شناسد. شما باید مدرک مهندسین جوان را که نقش بیشتری در تصمیم گیری دارند، به دست بیاورید.

همانطور که جمعیت مهندسی بزرگتر پیر می شود، تماس های جاری خود را تشویق کنید تا دانش و تجربه خود را با شما به نسل بعدی مهندسان قبل از بازنشستگی منتقل کنید.

دیدگاه