جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7271

  • اضافه شده: فوریه 28, 2018

  • بازدیدها: 1640

توضیحات

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر

سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر از تجهیزات مختلفی مانند آشکارساز دود، آشکارساز حرارت، شاستی اعلام حریق، هشدار دهنده صوتی و نوری و… تشکیل شده اند. طراحی این سیتم همانند برخی از سیستم های اعلام حریق از جمله سیستم اعلام حریق کانونشنال می باشد.

تفاوت این سیستم ها با سیستم های کانونشنال از مفهوم واژه آدرسپذیر ناشی می شود. رسیدن به یک آدرس اختصاصی لازم است تا سیستم مورد نظر ما در بستر یک شبکه مفهوم شود.این داشتن مسیر اختصاصی باعث می شود تا در صورت بروز خطا در هر یک از سنسور های ورودی محل دقیق آن قابل شناسایی می باشد.

جهت خرید و نصب سیستم اعلام حریق آدرس پذیر می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر این آشکار ساز نقش اندازه گیری میزان غلظت هوا را بر رعهده دارد که با توجه به ویژگی های ذکر شده در این دستگاه قادر است تا میزان دقیق غلظت دود را علاوه بر گزارش حریق به پنل اعلام نماید.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر

این سیستم آشکار ساز دارای ویژگی های بسیار جالبی می باشد که بعضی از آنها عبارتند از: مجهز به LED نمایشگر با قابلیت نمایش ۳۶۰ درجه ای جهت نمایش وضعیت آشکارساز، قابلیت تنظیم میزان حساسیت به دود در مکان های متفاوت، طول عمر بالا، کاهش هشدار های کاذب و … می باشد.

آشکار ساز حرارت

آشکار ساز حرارت در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر وظیفه ی اصلی یعنی اندازه گیری میزان غلظت موجود در هوا را بر عهده دارد. همچنین این قابلیت را دارد که با استفاده از انتخاب دمد کاری توسط پنل اعلام حریق نوع استفاده ی خود را از این سیستم تعیین کنیم.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر دارای کاربرد های فراوان در اماکن متفاوت مد نظر ما می باشد. از جمله به دلیل کاربرد فراوان آن قابل استفاده در انواع اماکن از جمله ساختمان های اداری و تجاری، منازل ، هتل ها ، کتابخانه ها و دیگر اماکن عمومی و خصوصی قابل استفاده می باشند.

جهت خرید و نصب سیستم اعلام حریق آدرس پذیر می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

سیستم اعلام حریق

سیستم اطفای حریق

 

آگهی های مرتبط