ویژگی های تبلیغات صنعتی

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • اضافه شده: تیر ۱۹, ۱۳۹۶

  • بازدیدها: 27

توضیحات

ویژگی های تبلیغات صنعتی

ویژگی های تبلیغات صنعتی : یک تبلیغ صنعتی خوب باید زمانی که فرد مشاهده میکند ان را جلب خودش کند و کاری کند که فرد پیگیر ان شود.

اصول تبلیغات صنعتی

اولین اصلی که باید در یک تبلیغ صنعتی خوب یافت کرد آن است که دارای طرح مناسبی باشد این طرح میتواند شامل چیزهای مختلفی مانند عکس نقاشی و یا حتی حروف چاپی باشد .

بهتراست درباره طرح خوب به چند نکته زیر توجه فرمایید

  1. از طرح های ساده و شیک استفاده کنیم که در زمان کم بودن جای تبلیغات جلب بیش تری داشته باشد
  2. توضیحات عکس در زیر تصویر باشد که فردی که تبلیغ را میبیند بداند دنبال چه چیزی میگردد
  3. استفاده کردن از تصویر مناسب که برای جلب مشتری بسیار راه مناسب و خوبی است
ویژگی های تبلیغات صنعتی

ویژگی های تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

اصل دوم تبلیغات صنعتی در رابطه با تیترخوب ومفید میباشد.

همان طور که گفته شد اصل مهم در تبلیغات صنعتی داشتن تیتر است تیتر باید به گونه ای باشد که مانند شکارچی فردی که میخواند شکار کرد و طوری تیترباید قوی و دنباله دار باشد که با خواندن تیتر مشتری جلب شود.

اصل سوم تبلیغات صنعتی خوب تبلیغ در متن آن میباشد که شامل موارد و نکاتی میباشد که بهتر است به انها توجه کنید.

  1. مزایای محصول را در تیتر قرار دهند
  2. مدارکی را که مدعی هستید در ان را قرار دهید
  3. مستندات و مدارک باید به یاد ماندنی باشد و در ذهن خواننده قرارگیرد
  4. جوری به مخاطبان بفهمانید که به محصول شما نیاز دارند

تبلیغات صنعتی در سایت

چهارمین اصل برای یک اگهی صنعتی خوب این میباشد که باعث تحریک شدن مخاطب به خرید بشوید برای این منظور میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. باید به گونه ای عمل کنیم که مخاطب رفتار خاصی در جهت هدف اگهی نشان بدهد
  2. توجه داشته باشید که برای آن رفتار خاص حتما باید انگیزه ای برای مخاطب ایجاد کنید مانند این که یک محدودیت زمانی قرار دهید ویا اینکه یک جایزه ای قرار دهید.
  3. هیچ گاه مطلبتان را با یک متن ضعیف به پایان ندهید.

 اخرین و پنجمین اصل برای یک اگهی صنعتی خوب مشخصات تجاری آن نام دارد.واصل پنجم هم چند نکاتی دارد لطفا به انها هم توجه فرمایید.

  1. نام تجاری ،نشانی ،شماره تلفن ، ساعت کار و…
  2. از علامت های تجاری استفاده بشود
  3. از به کار بردن نام تجاری کالا به عنوان تیتر خودداری نمایید.

 

برچسب ها :