جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7233

  • اضافه شده: فوریه 28, 2018

  • بازدیدها: 1520

توضیحات

یو پی اس فاراتل

یو پی اس ها یک نوعی منبع تغذیه بدون وقفه می باشند. دز واقع یو پی اس فاراتل نوعی دستگاه است که علاوه بر محافظت از مصرف کننده ها و یا همان دستگاهی که به یو پی اس ها متصل است در برابر عواملی مانند نوسانات و اختلال های برقی محافظت می کند.

اما وظیفه اصلی این دستگاه ها تامین برق لازم و بدون وقفه می باشد. این به این معناست که این دستگاه ها می توانند با توجه به نوسانات جریان برق شهری و حتی عواملی مانند قعطی برق، می توانند جریان برقی متداوم را برای ما تامین نمایند.

جهت خریدیو پی اس فاراتل می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

کاربرد های یو پی اس

یو پی اس فاراتل در مدل های مختلفی تولید می شود که با توجه به رنج کاربری آن در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. از یو پی اس در منازل و در کاربرد های متفاوتی استفاده می شود. همچنین از این وسیله برای استفاده در تجهیزات خاص و حساس بسیار استفاده می شود.

یو پی اس فاراتل

یو پی اس فاراتل با توجه به اینکه کاربرد های متفاوتی دارد، در مدل ها و توان های متفاوتی تولید می شود. همه رده های تولیدی یو پی اس فاراتل هوشمند می باشند همچنین از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه ها مجهز بودن به میکروپروسسور می باشد و همگی آنها دارای قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور می باشند.

از یو پی اس های هوشمند فاراتل می توان برای استفاده در کامپیوتر های شخصی، تجهیزات کوچک اکتیو، سیستم های اطفای حریق، و… استفاده کرد. ای باتری ها با توجه به وزن کم و حجم پایین کاربرد بسیار زیادی دارند.

شرکت فاراتل دارای بیش از ۸۰ مرکز خدمات پس از فروش  در سراسر کشور عزیزمان می باشد و برای خدمت رسانی بهتر به شما هر ساله اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی برای کارشناسان خود می کند.

جهت خریدیو پی اس فاراتل می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط