آموزش برنامه نویسی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 9808

  • اضافه شده: می 26, 2020

  • بازدیدها: 1047

توضیحات

بوت کمپ آموزش برنامه نویسی بامداد

آموزش برنامه نویسی با بوت کمپ برنامه نویسی بامداد، تجربه ای شگفت انگیز برای رسیدن به شغل رویایی برنامه نویسی که در دسترس شماست.

ثبت نام در این کلاس صرفا از طریق مصاحبه امکان پذیر است. لطفا با تلفن ۰۲۱۸۸۲۰۰۷۱۱ تماس بگیرید و یا از طریق دکمه «مصاحبه» زمان پیشنهادی خود را مطرح کنید. 

مراحل ملحق شدن به بوت کمپ آموزش برنامه نویسی بامداد و رسیدن به شغل رویایی برنامه نویسی

مرحله اول: مصاحبه با مدیران ارشد موسسه

همینجا درخواست وقت مصاحبه کنید!

آموزش برنامه نویسی

ما توی هر نوبت حداکثر ۶۴ نفر ظرفیت داریم و تا سه برابر این ظرفیت رو دعوت به مصاحبه می کنیم اگه در زمان درخواست شما این ظرفیت تکمیل نشده باشه شما دعوت به مصاحبه می‌شید

آموزش برنامه نویسی

بوت کمپ برنامه نویسی

مرحله دوم: شرکت توی تست رغبت سنجی شغلی

اگه توی مصاحبه اولیه پذیرفته بشید، باید توی تست رغبت سنجی شغلی شرکت کنید.

این تست به صورت آنلاین هست و اگر نتیجه این تست نشون بده که شما رشته برنامه نویسی براتون مناسبه، وارد مرحله سوم می شید

مرحله سوم: اعلام نتایج و رتبه بندی پذیرفته شدگان

بعد از اتمام مرحله دوم، شرکت کنندگان رو رتبه بندی می کنیم و همینجا توی سایت اعلام می کنیم رتبه ها رو.

ما تا دو برابر ظرفیت بوت کمپ آموزش برنامه نویسی بامداد رو معرفی می کنیم به واحد ارتباط با صنعت بامداد که با رزومه هاشون به شرکتهای نرم افزاری معرفی بشن و تلاش می کنیم توسط اون شرکتها بورسیه بشن. بعضی از افراد توسط خود بامداد بورسیه می شن.

افرادی که موفق به گرفتن بورسیه نمی شن، می تونن خودشون هزینه حضور در بوت کمپ آموزش برنامه نویسی بامداد رو پرداخت کنند. حتی در این صورت هم بامداد تضمین میکنه که اگه دانشجوی متعهدی باشید و تعهدات تحصیلی خودتون رو کامل انجام بدید، تا پایان مدت ۴ ماهه اتاق، فرصت اشتغال یا کارآفرینی براتون فراهم کنه

آموزش برنامه نویسی

مرحله چهارم: چهار ماه رویایی

به رویای بوت کمپ برنامه نویسی بامداد خوش آمدید:

با بهترین های صنعت نرم افزار کشور آشنا می شید.

با بقیه ی بوت کمپی ها تیم تشکیل می دید.

از مربیهای کاربلد برنامه نویسی رو به شیوه ای متفاوت یاد میگیرید و بلافاصله آموخته هاتون رو به کار میگیرید.

چرخه یادگیری و به کارگیری تا آخرین روز تکرار می شه.روز آخر، قدرت خلق نرم افزار به شما اعتماد به نفسی می ده که توی مصاحبه های استخدامی تون شانسی جز موفقیت براتون باقی نمیمونه. اینو بارها تجربه کردیم که میگیم.

مرحله پنجم: شغل رویایی تون رو به آغوش بکشید

وقتی تجربه ی شگفت انگیز شما توی بوت کمپ آموزش برنامه نویسی بامداد به پایان می رسه، شانسهای مختلفی دارید:

اگه بورسیه شده باشید مستقیم به سمت شرکت نرم افزاری حامی تون میرید و شروع به کار می کنید.

اگه جزء بورسیه شده ها نباشید، به شرکتهای طرف قرارداد بامداد معرفی می شید که با شما مصاحبه کنند. تجربه بامداد نشون می ده که تقریبا همه ی کارآموخته های ما با حقوق های بالا جذب می شن. این شانس هم براتون هست که به عنوان کمک مربی توی اتاق تجربه پیشنهاد همکاری بگیرید و یا توسط خود بامداد جذب بشید. این به علاقمندی و اشتیاقی که به کار کردن نشون می دید بستگی داره.

اگه روحیه کارمند شدن ندارید و بالعکس روحیه کارآفرینی دارید، میتونید با دو یا سه نفر از بوت کمپی ها تیم تشکیل بدید و یه استارتاپ راه بندازید.

به روزهای رو به رشد و شادمان زندگی حرفه‌ای تون سلام کنید.

مدرسین دوره بوت کمپ آموزش برنامه نویسی

در این دوره ظرفیت هر کارگاه ١۶ نفر خواهد بود که به ازای هر ۴ نفر یک مربی حرفه ای (با تخصص خاص) تخصیص داده میشود هر ۴ مربی همزمان در کارگاه حضور دارند و در زمان های تدریس بسته به تخصص خود مبحث مورد نظر را برای کلیه دانشجویان بازگو خواهند کرد اما پس از هفته های ابتدایی بسته به استعداد و علاقه دانشجویان هر ۴ دانشجو در تیم یک استاد قرار خواهند گرفت و از آن پس غیر از زمان های تدریس عمومی تحت نظر و مربی گری ویژه قرار خواهند گرفت.

آنچه در دوره بوت کمپ آموزش برنامه نویسی بامداد در انتظار شماست:

به دنبال سر فصل های متداول آموزشی هستید؟ حتما انتظار دیدن کلماتی از قبیل آشنایی با پایگاه داده ، آموزش جامع دات نت فریمورک( .NET framework) ، JavaScript، HTML، Css در ١ ماه و از این دست را دارید اما اینبار از خوش حادثه اخبار تکراری و سر فصل های همیشگی به آن شکل در انتظار شما نیست . ما در این دوره برای زمان و هزینه شما ارزش قائلیم ، در یک ماه آموزش اضافی شما فقط شهریه دوره را پرداخت نمیکنید بلکه یک ماه حقوق کمتر دریافت خواهید کرد و یک ماه دیرتر بازنشسته خواهید شد.

در آموزش به شیوه کلاسیک شما ناچار خواهید بود در هر کلاس بار ها با مفاهیمی مثل شروط ، حلقه ها و آرایه ها دست و پنجه نرم کنید کلماتی مثل IF در هر زبان برنامه نویسی موجود است و در سر فصل هر دوره تکرار میشوند و این چیزی نیست جز اتلاف زمان و هزینه!!!!

در این دوره ، آموزش بر اساس مفاهیم انجام خواهد شد و درک مفاهیم و کاربرد آن در فضای عملی هدف اصلی مربیان شما خواهد بود پس از درک هر مفهوم مهارت کسب شده در کارنامه آنلاین شما ثبت و در مسیر آموزشی تمامی زیر مجموعه های مرتبط با آن مفهوم بر اساس آموزه ها و تجربه قبلی شما خلاصه سازی خواهد شد.

بیایید یک مثال را مرور کنیم شما در همان اوایل دوره در حین یادگیری زبان c# در کمتر از یک ساعت با کلمه for آشنا خواهید شد و مثال ها و کاربرد های آن را فرا خواهید گرفت آنچه شما فراگرفته اید مفهوم حلقه است و در همین زبان و سایر زبان هایی که در طول این دوره یاد خواهید گرفت بیش از ١۵ بار دیگر تکرار خواهد شد اما مربی شما در هر بار برخورد با هر کدام از آنها با نگاه به کارنامه شایستگی شما ١۴ بار دیگر را در کمتر از ١٠ دقیقه معرفی خواهد کرد و این یعنی ١۴*۵٠ دقیقه صرفه جویی در زمان ، به همین سادگی و در عین حال پیچیدگی.

مخاطبین دوره بوت کمپ برنامه نویسی

تمام جوان جویای کار و مستعد ایرانی

 

تبلیغات صنعتی

آگهی های مرتبط