جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8424

  • اضافه شده: اکتبر 21, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: آذربایجان شرقی

  • بازدیدها: 864

توضیحات

این بسته آموزشی شامل جدیدترین دستاوردهای مبحث تند خوانی و تقویت حافظه است که با آموزش صریح ، شیوا و بسیار آسان به زبان خیلی ساده قابل استفاده برای همه افراد جامعه می باشند. در این بسته آموزشی سعی کردیم همه موانع و مشکلات موجود در مطالعه اعم از خواب آلودگی هنگام مطالعه، عدم تمرکز حواس ،عدم به یادسپاری مطالب ، وعدم به یاد آوری مطالب یادگرفته شده وغیره را یافته و راه حل های مناسب را برای هر کدام از آنها مطرح کنیم .
در این بسته از روش های مختلف علمی استفاده شده است که می توان به روش ۸ مرحله ای مطالعه بدون فراموشی دانشگاه هاروارد اشاره کرد.
جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با تخفیف ۵۰% عدد ۸ را به شماره ۰۹۹۱۱۳۲۴۱۸۷ ارسال نمایید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

متاسفانه در ایران افراد کتابخوان بسیار کم هستند(طبق ۳ سال تحقیق مطالعه شریف، حدود ۲% کتابخوان در ایران داریم) البته در سطح کلان و ملی که نگاه کنیم این خبر بسیار ناگوار و دردآور است. اما همین موضوع می‌تواند فرصتی برای افراد باهوش باشد به‌طوری که با یادگیری تند خوانی :

ازخواندن کتاب‌هایتان لذت می‌برید، در یک زمینه خاص و سرآمد میشوید و میتوانید به راحتی و با لذت مدارک بالای تحصیلی کسب کنید و در نهایت در یک شرکت بسیار خوب با درآمد بالا مشغول به کار شوید. در زمان بسیار کوتاه تبدیل به متخصص می‌شوید(درآمد متخصصین در یک زمینه حداقل ۱۰ تا ۳۵ برابر افراد معمولی درهمان صنعت است) اگر فن بیان خوبی دارید یا حداقل به تدریس علاقه دارید می‌توانید با شرکت در دوره آکادمی مدرسان (تربیت سخنران حرفه ای و مدرس تندخوانی فانتوم) درآمد چند میلیونی در ماه داشته باشید آن هم با ۳ ساعت تدریس در دو روز از هفته) به یاد داشته باشید تند خوانی یکی از آموزش‌های گران قیمت در جهان است (۵۰۰۰ دلار برای هر دوره )و تمام مدرسین حرفه‌ای این رشته درآمد بسیار بالایی دارند. اگر مصمم هستید ما تمام شرایط را برای موفقیت و پیشرفت شما در نظر گرفته‌ایم. همین الان در دوره رایگان تندخوانی و تقویت حافظه فانتوم شرکت کنید. موفقیت پایدار در زندگی و شغل یک شبه به‌دست نمی‌آید، بلکه نتیجه انتخاب‌ها، عادت‌ها، معاشرت‌ها و تصمیماتی است که دیگران به آن توجهی نمیکنند.

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط