جزئیات آگهی
-
Ad ID: 6497
-
اضافه شده: ژانویه 20, 2018
-
قیمت تخفیف: 200000 ﷼
-
قیمت عادی: 400000 ﷼
-
شرایط:
-
موقعیت مکانی : ایران
-
استان: تهران
-
بازدیدها: 1149
توضیحات
آموزش تولید محتوای استوری لاین
آموزش تولید محتوای استوری لاین
♦ توضیحات مختصر
آموزش تولید محتوای استوری لاین ،
استوری لاین یک نرم افزار تولید محتوای قدرتمند می باشد که دارای ابزارهای متفاوتی جهت تولید محتواهای علمی و آموزشی مورد استفاده در سمینارها، همایش های آموزشی و علمی است
. آموزش تولید محتوای استوری لاین
از مزیت های بارز این نرم افزار این است که معلمان می توانند خیلی راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن، محتوا ی آموزشی قابل فهم و مناسب را تولید کنند.
دانش آموزان نیز می توانند به کمک این نرم افزار پروژه های تحصیلی خود را جهت ارائه مطلب و یا سمیارهای آموزشی، به راحتی و بدون برنامه نویسی تولید کنند.
این موتور قدرتمند تولید محتوای استوری لاین (storyline) تاکنون توانسته در ۱۵۱ کشور توسط ۷۸ هزار ارگان آموزشی برای بیش از ۸۳ میلیون دانش آموز انگیزه ایجاد نماید.
♦ ویژگی های آموزش تولید محتوای استوری لاین:
از ویژگی های مهم و بارز استوری لاین ساختن بانک سوالات و انواع آزمون های مختلف،جذاب و امکان تهیه خروجی برای موبایل،تبلت،وب و ….. است.
و همچنین نرم افزار استوری لاین نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد و در ضمن معلمان میتوانند برای جذاب کردن محیط آموزشی از پویانما سازی در محتوای آموزشی خود استفاده کنند.
با توجه به موارد فوق به جای درگیر کردن کاربران با چندین نرمافزار که درنهایت باعث سردرگمشدن آنها و کاهش بازدهی خواهد شد. علاقهمندان میتوانند با فراگیری یک نرمافزار ، محتوای مورد نظر خود را طراحی کنند. با این امید که این مطالب مورد استفاده فعالان علاقهمند در زمینهی آموزشهای نوین قرار گیرد.
برگرفته شده از econtent.blog.ir
♦ سرفصل های آموزش
فصل یکم: آشنایی با استوری لاین
فصل دوم: ساختن استوری
فصل سوم: اضافه کردن محتوا
فصل چهارم: مبحث دکمه ها و کاربرد آن ها
فصل پنجم: استفاده از راه اندازها و هات اسپات ها (Hotspot)
فصل ششم: ساخت یک پروژه واقع گرایانه
فصل هفتم: ساخت آزمون ، یاددهی و یادگیری کاربر
فصل هشتم: پویانمایی سازی (Animation)
فصل نهم: اشتراک گذاری
فصل دهم: ساخت یک محتوا برای آموزش
پیام بگذارید
Your email address will not be published. Required fields are marked. *