جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7914

  • اضافه شده: ژوئن 24, 2018

  • بازدیدها: 735

توضیحات

این عنوان، یعنی ” آموزش حسابداری ویژه بازار کار ” چند سالی است که توسط موسسات آموزشی مالی و حسابداری تبلیغ می شود. اتفاقا به نظر می رسد مخاطبان زیادی هم پیدا کرده، زیرا در این سال ها به دلیل کسادی بازار کار رشته های مختلف دانشگاهی و از سوی دیگر بازار کار نسبتا مناسب حسابداری در مقایسه با سایر رشته ها، تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان رشته های مختلف تصمیم می گیرند که وارد حرفه حسابداری شوند و اینگونه می شود که شروع می کنند در روزنامه ها یا سایت های اینترنتی به دنبال این کلید واژه ها می گردند:

  • آموزش حسابداری ویژه بازار کار
  • آموزشگاه حسابداری ویژه بازار کار
  • دوره حسابداری ویژه بازار کار
  • دوره حسابداری برای بازار کار
  • و …

 

تهیه صورتهای مالی تلفیقی

ترجمه صورتهای مالی

آموزش حسابداری ویژه بازار کار  ؛ چرا برای بازار کار ؟

مگر سایر دوره ها و کلاس های آموزشی برای چه منظوری برگزار می شود که در این دوره بر روی بازار کار تأکید خاصی شده است. آیا این دوره آموزش حسابداری با سایر دوره های آموزش حسابداری تفاوت دارد. برای پاسخ به این سوال باید بگویم هم بله و هم خیر. به عبارت دیگر از آنجا که هدف این دوره ها که با عنوان “ویژه بازار کار” یا “برای بازار کار” تبلیغ می شود، آماده کردن دانشجویان برای ورود به بازار کار با آموزش تکنیک ها و مهارت های عملی و کاربردی است، لذا می توانیم بگویم این عنوان برای آنها مناسب است. اما نمی توان گفت که سایر دوره های آموزشی حسابداری کاربردی نیست و مهارتی به دانشجو آموزش نمی دهد.

بنابراین با بررسی دوره های آموزشی مختلفی که با چنین عناوینی درج می شوند اینطور می توانیم نتیجه گیری کنیم که رویکرد آموزش در این دوره ها عموما بر کاربردی بودن دوره و یادگیری مهارت های پایه ای توسط دانشجویان است تا بلافاصله بعد از پایان دوره آموزشی، توانایی انجام کار به عنوان حسابدار را داشته باشند.

دوره های آموزش حسابداری ویژه بازار کار مناسب چه کسانی است؟

این دوره ها اغلب برای کسانی طراحی و برگزار می شود که هیچ گونه اطلاعاتی از علم یا بهتر بگویم حرفه حسابداری ندارند. این افراد معمولا ۲ گروه اصلی را شامل می شوند : گروه اول فارغ التحصیلان رشته هایی غیر از حسابداری که به هر دلیل تصمیم گرفته اند به جای کار در حوزه تحصیلی خود به فکر کار کردن در حرفه حسابداری باشند و گروه دوم کسانی هستند که مدرک دانشگاهی ندارند و با مدرک دیپلم یا حتی پایین تر تصمیم به یادگیری حسابداری دارند و می خواهند حسابدار شوند.

بنابراین اگر شما دانش آموخته رشته حسابداری هستید و یا اینکه در این حرفه کار کرده اید و تجربه دارید، برای اینکه تخصص خود را توسعه دهید و بتوانید در شرکت های بهتر و محیط کاری مناسب و دلخواه کار کنید شاید حضور در کلاس های تخصصی حسابداری از جمله حسابداری مالی، حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری پیمانکاری، حسابداری اعتبارات اسنادی و دوره های آموزشی از این دست بیشتر به شما کمک کند. البته اگر فکر می کنید که در دانشگاه چیز زیادی یاد نگرفته اید یا اینکه معلومات شما بیشتر جنبه تئوریک دارد و از انجام کار عملی ترس دارید، در این صورت شرکت در این دوره ها برای شما به عنوان دانش آموخته رشته حسابداری هم کاربرد دارد و مفید است.

آموزش تئوریک همراه آموزش عملی (کلاس + کارگاه)

در اغلب کلاس های آموزش حسابداری ویژه بازار کار در کنار آموزش اصول و تئوری های حسابداری به صورت کلاسی، سعی می شود این آموزش ها به صورت کارگاهی هم برای دانشجویان فراهم شود تا یادگیری آن ها را بیشتر کرده و آنها را برای ورود به بازار کار آماده نماید.

کلاس حضوری یا دوره های مجازی ، کدامیک بهتر است؟

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که برای یادگیری حسابداری که مناسب بازار کار باشد بهتر است در دوره های حضوری شرکت کنید یا خرید بسته های آموزشی مولتی مدیا و یا شرکت در کلاس های آنلاین می تواند نیاز شما را مرتفع نماید. پاسخ به این سوال به صورت صفر و یک نیست اما اگر بخواهیم در یک کلام به این سوال پاسخ دهیم باید گفت که برای افرادی که به تازگی قصد یادیگری حسابداری را دارند، شرکت در کلاس های حضوری به مراتب بهتر است.

اما نباید فراموش کنیم که گاهی اوقات ممکن است نحوه آموزش در نرم افزارهای آموزشی و یا سایت های آنلاین بسیار موثرتر و با کیفیت تر از خیلی از کلاس های حضوری می باشد و اینجاست که شما باید سعی کنید با دقت و حساسیت در بین موسسات آموزشی و افرادی که به کار آموزش حسابداری مشغولند جستجو کنید و بهترین گزینه را برای خود انخاب کنید.

در دوره های حسابداری ویژه بازار کار کدام نرم افزارها آموزش داده می شوند؟

در اغلب آموزشگاه های مالی و حسابداری در کنار آموزش های تئوری، آموزش نرم افزارهای مالی و حسابداری هم انجام می شود. البته باید بدانید که نرم افزارهای مالی دارای تنوع زیادی هستند ولی بعضی از آنها نسبت به بقیه شناخته شده تر بوده و در شرکت ها، موسسات، فروشگاه ها و کسب و کارهای بیشتری از آنها استفاده می شود. بنابراین موسسات آموزشی سعی می کنند در آموزشهای عملی و کارگاهی خود بیشتر از آنها استفاده کنند تا اینکه دانشجو پس از پایان دوره آموزشی توانایی کار با نرم افزارهای مرسوم مورد استفاده در بازار کار را داشته باشد و شانس بیشتری برای استخدام در حرفه حسابداری پیدا کند.

البته فراموش نکنید که اصول و مبانی تمامی نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار با یکدیگر شبیه است و اگر شما با یکی از آنها به درستی آشنا شوید، کار کردن با بقیه نرم افزارهای حسابداری هم برای شما سخت و پیچیده نخواهد بود و در مدت زمان کوتاهی می توانید به آنها مسلط شوید.

یادگیری نرم افزار حسابداری سخت است یا آسان؟

اگر شما حداقل دانش کار با کامپیوتر را دارید، معمولا می توانید بعد از اتمام دوره آموزشی، با نرم افزارهای حسابداری کار کنید. به عبارت دیگر اگر شما تا به حال با کامپیوتر کارهای روزمره خود را انجام داده اید، یعنی مطلبی را تایپ کرده اید، معمولا در اینترنت جستجو می کنید، یا اینکه فایل پاورپوینت برای کلاس درس خود آماده کرده اید، بنابراین شما آمادگی یادیگری نرم افزارهای حسابداری را هم دارید. حالا هرچقدر که تسلط شما به کامپیوتر و استفاده از آن بیشتر باشد، مسلما فرایند یادگیری شما آسان تر خواهد بود و با وقت کمتر می توانید تسلط خوبی بر نرم افزارهای مختلف مالی و حسابداری پیدا کنید.

آموزش حسابداری ویژه بازار کاربعد از پایان دوره آموزشی در چه شرکت هایی می توانم کار کنم؟

در یک تقسیم بندی می توانیم حرفه حسابداری را به حسابداری خدماتی ، حسابداری بازرگانی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری تولیدی و حسابداری بازرگانی خارجی تقسیم کرد. در کشور ما یا شاید سایر کشورها، بیشتر شرکت ها از نوع بازرگانی و خدماتی هستند یعنی شرکت هایی که کار تولید خدمات یا تجارت و بازرگانی داخلی را انجام می دهند. کار حسابداری برای این شرکت ها  نسبت به سایر انواع شرکت ها معمولا ساده تر است و به همین ترتیب در دوره های آموزشی حسابداری ویژه بازار کار که معمولا برای کسانی تشکیل می شود که تازه قصد ورود به بازار کار را دارند عمدتا به آموزش این نوع حسابداری که اصول و مفاهیم اولیه حسابداری در آن قرار دارد پرداخته می شود.

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

تبلیغات صنعتی

محتوای دوره آموزشی حسابداری ویژه بازار کار چیست؟

آموزشگاه های مختلف معمولا از سرفصل های متفاوتی برای آموزش استفاده می کنند ولی بعضی از مفاهیم و سرفصل ها تقریبا در همه دوره های آموزشی مقدماتی از جمله دوره های آموزشی ویژه بازار کار یکسان است. آشنایی با سرفصل حسابها، نحوه ثبت سند حسابداری، تهیه گزارش ارزش افزوده ، تهیه لیست بیمه، تحریر دفاتر قانونی، کار با نرم افزار حسابداری، محاسبه حقوق و دستمزد و ثبت اسناد حسابداری مربوطه از جمله مفاهیم و سرفصل هایی است که در اغلب دوره های آموزشی ویژه بازار کار آموزش داده می شود.

دوره فشرده آموزش حسابداری ویژه بازار کار مخصوص چه کسانی است؟

دوره های مرسوم آموزشی معمولا به صورت ۲ روز یا ۳ روز در هفته تشکیل می گردد و در بین روزهای کلاسی وقت کافی برای تمرین دانشجویان در نظر گرفته می شود. اما گاهی اوقات ممکن است شما برای اتمام دوره آموزشی خود عجله داشته باشید و بخواهید به صورت فشرده این دوره را بگذرانید. در این صورت می توانید در دوره های فشرده آموزش حسابداری شرکت کنید. این دوره ها توسط برخی از موسسات آموزشی ارائه می شود که می توانید با جستجو در لیست آموزشگاه های حسابداری آنها را پیدا کنید و در کلاس های آن شرکت نمایید.

هزینه کلاس های آموزش حسابداری ویژه بازار کار چقدر است؟

با توجه به اینکه این دوره آموزشی در هر آموزشگاه به یک شکلی طراحی و اجرا می گردد و استانداردی برای آن تعریف نشده، لذا طول دوره، ساعات تشکیل کلاس، تحصیلات و تجارب مدرس و سایر پارامتر های آموزشی از جمله هزینه شرکت در کلاس هم برای هر کدام با دیگری متفاوت است.

شما برای اطلاع از هزینه های ثبت نام می توانید با آنها تماس بگیرید و مشخصات کامل دوره از جمله هزینه ثبت نام را جویا شوید.

آیا پس از گذراندن دوره مدرک حسابداری معتبر به فارغ التحصیلان اعطاء می شود؟

برخی از موسسات آموزشی که دارای مجوز از دانشگاه فنی و حرفه ای هستند معمولا به دانش آموختگان پس از اخذ آزمون (مطابق قوانین روز فنی و حرفه ای) مدرک مورد تأیید سازمان فنی و حرفه ای اعطاء می کنند.

بعضی دیگر از موسسات خودشان مدرک نمی دهند ولی دانش آموختگان را برای شرکت در آزمون و دریافت مدرک به سایر موسسات یا خود دانشگاه فنی و حرفه ای راهنمایی و معرفی می کنند.

آگهی های مرتبط