آموزش زبان در 30 روز

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4348

  • اضافه شده: آگوست 19, 2017

  • بازدیدها: 554

توضیحات

آموزش زبان در 30 روز

آموزش زبان در 30 روز : تبدیل شدن به دوزبانه یک دنیای کاملا جدید از افراد مختلف، فرهنگ های مختلف و احساسات مختلف را باز می کند. این نیز یک تعهد بزرگ زمان می برد؛ یکی که بسیاری از ما نمی توانیم به آن اختصاص دهیم. اما اگر سرنوشت تنها 90 روز دور باشد چه؟

مزایای دو زبانه

آموزش زبان در 30 روز : یادگیری زبان دوم دارای مزایای شناختی فراوان است. به عنوان مثال، نشان داده شده است که به تأخیر افتادن آلزایمر، تقویت نیروی مغزی، کاهش تعصبات شناختی، و حتی افزایش تمرکز و توانایی خنثی کردن حواس پرتی. اما، بیشتر از اثرات شناختی، توانایی صحبت کردن در زبان دوم دارای یک تن از مزایای اجتماعی است. لذت بردن از داشتن توانایی برای سفارش غذا در زبان مادری پیشخدمت، برای استراق سمع در افرادی که در آسانسور هستند، و یا با صحبت کردن با آنها و درک آنها به بومی ها، لذت بردم.

جالب ترین چیز در مورد یادگیری زبان دوم شما این است که آن را می سازد یادگیری زبان سوم، چهارم و یا پنجم بسیار آسان تر است. چالش در یادگیری یک زبان جدید نیست، بلکه یادگیری نحوه یادگیری زبان است. هنگامی که تکنیک ها را می دانید، می توانید از همان دستورالعمل های دستوری و تکنیک های زبان در هر زبان جدیدی که یاد می گیرید استفاده کنید.

چرا اکثر مردم درباره یادگیری زبان اشتباه می کنند

آموزش زبان در 30 روز : من چندین سال در دبیرستان اسپانیایی تحصیل کردم و حتی نمرات خوبی در امتحانات ملی دریافت کردم. اما یک روز، زمانی که من در واقع سعی کردم زبان را بگویم، ناگهان متوجه شدم: چهار سال تحصیل در اسپانیایی در مدرسه، و من حتی نمی توانستم یک بورتیو را ترتیب بدهم. پس چه اتفاقی افتاد؟ با توجه به آزمون های استاندارد شده استاندارد، متخصص اسپانیایی بودم. اما حتی نمیتوانستم اساسی ترین وظایف را انجام دهم!

واقعیت این است که ما زبانها را به روش ایدهآل نمیبینیم. دانش آموزان زبان ها را در گروه های بزرگ مطالعه می کنند و فکر می کنند که چند کارنامه و تمرین گرامری برای یادگیری زبان کافی است. با این حال تقریبا هیچ کس واقعا یاد نمی گیرد که صحبت کند. در حقیقت، با انجام برگه ها، ما فقط برای انجام کارهای آموزشی تمرین می کنیم. اما اگر می خواهید یاد بگیرید که صحبت کنید، خوب، شما باید با صحبت کردن تمرین کنید.

بنابراین زمانی که مردم سعی می کنند زبان را از یک کتاب یا با رزتا استون صحبت کنند، من سعی می کنم آنها را نشان دهم که آنها به این اهدافشان دست نمی یابند. اگر می خواهید صحبت کنید، باید تمرین کنید. و اگر می خواهید زبان را سریع صحبت کنید، خوب، شما باید شروع به صحبت کنید. زیاد.

آموزش زبان در 30 روز

آموزش زبان در 30 روز

استراتژی اساسی برای یادگیری سریع زبان

یادگیری یک زبان می تواند دلهره آور باشد، بنابراین من قصد دارم یک مرور کلی از استراتژی کلی ارائه کنم، قبل از این که به جزئیات بپردازیم.

در اینجا استراحت است:

منابع مناسب برای یادگیری را دریافت کنید: یک کتاب دستور زبان، نرم افزار حفظ، و فیلم ها / کتاب ها.
یک معلم خصوصی بگیرید شما حداقل یک ماه می خواهید. من چهار ساعت در روز توصیه می کنم.
تلاش برای صحبت کردن و فکر کردن تنها در زبان جدید. هر زمانی که شما یک کلمه را نادیده نگیرید، آن کلمه را به نرم افزار ذخیره سازی خود بگذارید. تمرین لغات خود را روزانه.
پیدا کردن دوستان، شرکای زبان و سایر سخنرانان زبان. هنگامی که شما می توانید مکالمات پایه با معلم خصوصی خود داشته باشید، باید شرکای دیگری پیدا کنید. اگر قبلا فکر نکرده اید، در مورد رفتن به کشور که در آن زبان صحبت می شود فکر کنید. یک کلاس گروهی را در نظر بگیرید. تمرین به طور مداوم توقف صحبت کردن انگلیسی
این استراتژی اساسی است. باز هم این استراتژی فشرده است، زیرا یادگیری یک زبان در سه ماه یک کار دشوار است. اگر ترجیح میدهید زبان را به آرامی یاد بگیرید یا اینکه شما قادر به حرکت به یک کشور جدید نیستید و تمرینات 4-8 ساعت در روز را انجام می دهید، می توانید برنامه را تغییر دهید. بسیار مهم است که هر روز تمرین کنید، اما 20 دقیقه در روز خیلی بهتر از یک یا دو بار در هفته است.

منابع مورد نیاز برای یادگیری زبان

آموزش زبان در 30 روز : به منظور یادگیری یک زبان، شما باید مواردی را که می توانید با آن تمرین کنید. در اینجا منابع من همیشه استفاده می شود.

یک کتاب دستور زبان خوب. این اگر شما بخواهید یک زبان را یاد بگیرید ضروری است. من توصیه می کنم سریال Essential Grammar Dover: کتاب ها بسیار ارزان، مختصر و کامل هستند.

کتاب لغت این شبیه به یک فرهنگ لغت است، اما برای عبارات. شما می توانید جملات و عبارات کامل را حفظ کنید و به طور طبیعی کلمات فردی را یاد خواهید گرفت. من بیشتر در مورد تاکتیک های حفظ به زودی صحبت می کنم.

فرهنگ لغت آنلاین. برای اکثر langauges عاشقانه، توصیه می کنم مرجع کلمه. برای آلمانی، Dict.cc.Google Translate را امتحان کنید، اما می تواند مفید باشد، اما به راحتی می تواند یک کراچ باشد از آن صرفنظر کنید

یک برنامه ذخیره سازی شما باید واژگان را حفظ کنید. من همیشه واژه های جدیدی را در برنامه خودم گذاشتم و هر شب آنها را تمرین می کنم. اگر بر روی Mac هستید، برنامه Genius را بررسی کنید. با استفاده از تکنیک های فاصله زمان برای تست دانش ما استفاده می شود. شما به صورت تصادفی به کلمات یا عباراتی که می خواهید یاد بگیرید، و اغلب شما اشتباه می کنید، اغلب شما آزمایش می شود. توصیه میکنم انگلیسی را در ستون سمت چپ قرار دهید و زبان مورد نظر خود را در سمت راست قرار دهید تا یاد بگیرید که در یک زبان جدید صحبت کنید و از آن ترجمه نکنید. اگر شما بر روی یک کامپیوتر هستید، من چیزهای خوب درباره Anki شنیده ام.

آگهی های مرتبط