جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8824

  • اضافه شده: ژانویه 2, 2019

  • بازدیدها: 932

توضیحات

زیادند افرادی که علاوه بر داشتن کد بیمه در سازمان تامین اجتماعی و رد کردن لیست ماهانه به صورت بیمه “خویش فرما” یا “اجباری”، سرمایه گذاری بلند مدت دیگری هم در دستور کار قرار می دهند تا با این روش، تسهیلاتی بیش از خدمات رایج شرکت های بیمه ای در زمینه حوادث و درمان و امثالهم دریافت کنند.

بیمه عمر پاسارگاد، در واقع روشی است که به شما امکان می دهد تا علاوه بر آنکه از تسهیلات متداول شرکت های بیمه ای در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنید، بلکه بتوان به عنوان یک سرمایه گذاری میان مدت یا بلند مدت، سود قابل توجهی را در مدت پرداخت حق بیمه بدست آورید.

بیمه عمر و سرمایه گذاری مانند سهام عدالت، از جمله روش های سرمایه گذاری در کشور است که همچون دنیای بازار بورس و سرمایه، خیلی با استقبال و ترغیب عموم هموطنان همراه نشده و بخشی از این چالش، به عدم آگاهی مطلوب و اثربخش هموطنان درباره فواید گوناگون این گونه روند های نوین در سرمایه گذاری مربوط است.

در هر حال اگر شما تا کنون کد بیمه ندارید، توصیه میکنیم نسبت به دریافت آن از سازمان تامین اجتماعی در شهر محل سکونت اقدام کنید.

اگر کد بورس هم ندارید، در اسرع وقت نسبت به دریافت آن از کارگزاری های رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار در سراسر کشور اقدام کنید و با حداقل سرمایه (۱ میلیون ریال)، با دنیای جذاب و علمی بورس آشنا شوید.

بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

بیمه عمر و سرمایه گذاری، در واقع همانطور که از نامش پیداست.

بیمه ای بلند مدت و پوشش دهنده نیازهای مادی و درمانی بیمه شونده در طول عمر و یا حداقل در یک بازه بلند مدت است.

این نوع بیمه، در واقع یک سرمایه گذاری مطمئن با سود بلند مدت بوده که معمولا علاوه بر پرداخت سود علی الحساب به سپرده گذاران، شامل تسهیلات بیمه ای متنوعی هم می شود.

این نوع بیمه در سراسر جهان همچون بیمه خودرو و بیمه آتش سوزی، از جمله بیمه های پر طرفدار بوده و متاسفانه در کشور ما، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مطلوبی درباره اهمیت این بیمه در سبک زندگی امروز ارایه نشده است.

در این طرح، افراد با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه یا سالیانه یا یک بار در کل دوره تخت عنوان حق بیمه، علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آینده برای خود و افراد تحت تکفل، از امکانات گوناگون پوشش هاهی بیمه ای برخوردار می شوند.

چگونه بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد دریافت کنیم؟

شما قابلیت این را خواهید داشت از درآمد ماهیانه خود را که می تواند ۱۰ هزار تومان یا چند میلیون تومان باشد و برای آن برنامه خاصی ندارید و در زمره هزینه های ضروری زندگیتان به شمار نمی رود، به بیمه عمر و سرمایه گذاری اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم برای شما سرمایه گذاری می شود.

در واقع کمپانی های بیمه گذار، از دریافتی های ماهانه سپرده گذاران، برای سرمایه گذاری های بلند مدت در پروژه های پر سود ملی و خصوصی در داخل و خارج از کشور استفاده می کنند که معمولا از سرمایه گذاری های شخصی محدود، برای افراد سود و منافع بیشتری را به دنبال خواهد آورد.

از طرفی، اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا بیماری های خاص روی دهد،.

بیمه حامی شما بوده و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را به شما پرداخت می کند، بلکه مبغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز به شما تعلق می گیرد تا مشکلات مالی شما را پوشش دهد.

توجه داشته باشید که بیمه عمر، حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی که معمولا سالانه تعیین می شود و بازه های متفاوتی را شامل خواهد شد، در اندوخته شما انباشه می کند.

یعنی اگر شما بعد از یکسال، دست به سود دریافتی سالانه نزنید، سود سال بعدی، با احتساب انباشته جدید شما محاسبه می گردد.

این اندوخته طی سال های بعد، با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه ریزی آینده شما خواهد بود.

هدف اصلی بیمه های عمر، ایجاد و جمع آوری ذخایر مالی و سرمایه گذاری و دریافت سود حاصله از سرمایه گذاری و نهایتا ایفای تعهدات شرکت بیمه گر در قبال استفاده کنندگان است.

 

آگهی های مرتبط