جزئیات آگهی

  • Ad ID: 3801

  • اضافه شده: ژوئن 13, 2017

  • بازدیدها: 1145

توضیحات

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی : بسیاری از سازمان ها و صنایع سالانه هزینه های بسیار گزافی را صرف تبلیغات و درج آگهی می کنند، اما کمتر تاثیر مثبتی را در این اقدامشان مشاهده می کنند. همچنین با اشتباهات رایج و استفاده از ترفندهای قدیمی، مشتریان هم به جای جذب شدن، بیشتر از آن ها دور می شوند و در نتیجه با انجام کارهای تبلیغاتی و درج آگهی، ممکن است ریسک بزرگی را انجام دهند.

در این مطلب قصد داریم به اشتباهات رایج در تبلیغات بپردازیم! چه اقداماتی را نباید برای تبلیغات انجام دهیم تا بازدهی بالایی داشته باشیم و مشتریان را جذب کنیم؟

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی – تبلیغات زود بازده را کنار بگذارید

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی : برخلاف گذشته که هدف از درج آگهی و تبلیغات، فروش سریع و رسیدن به موفقیت های فوری و زودگذر بود، با فضای رقابتی که در بازار ایجاد شده و برای هر کالا انواع و اقسام مدل ها وجود دارد و تنوع بالا رفته، مشتریان دیگر به این روش پاسخ مثبتی نخواهند داد و قبل از خرید محصول مورد نظرشان، با دقت بالا شروع به تحقیق می کنند و کالایی که مورد نیازشان است را تهیه می کنند.

به همین خاطر سازمان های بزرگ و موفق به این نتیجه رسیده اند دست از تبلیغات زود بازده بکشند و با برنامه ریزی بلند مدت و ارائه تبلیغات نوین، یک رابطه دائمی با مشتریان برقرار کنند.

در عصر نوین، راضی نگهداشتن مشتری بسیار مهمتر از جذب مشتری جدید است.

پس بهتر است برای تبلیغاتی که انجام می دهید، یک برنامه ریزی بلند مدت و هدفمند داشته باشید و مرحله به مرحله آن را پیش ببرید.

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی – عدم استفاده از مدل های تبلیغاتی استفاده شده

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی : برای اینکه یک تبلیغ مناسب داشته باشید و توجه دیگران را جلب کنید، خودتان خلاقیت به خرج دهید و برای تبلیغاتی که دارید طرحی بریزید. برای اینکه طرح جامع و مناسبی داشته باشید از مشاورین در این زمینه کمک بگیرید تا راهنمای شما باشند که منجر به خطا و اشتباه نشوید.

طرح های تبلیغاتی که منجر به نتیجه گیری مطلوب شده اند بسیار وجود دارد. اما هیچکدام از این طرح ها تضمینی برای موفقیت شما نمی باشد. زیرا هر طرح تبلیغاتی ممکن است برای یک سازمان و یک استراتژی پاسخگو باشد، اما همان طرح در یک سازمان دیگر که اهداف و استراتژی دیگری دارد منجر به شکست شود.

پس تلاش کنید مناسب با سازمان و صنعتی که دارید با کمک گرفتن از یک مشاوره متخخص، مدل تبلیغاتی خود را پیاده سازی کنید.

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی – عدم استفاده از عبارات کلیشه ای

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی : در تبلیغات و درج آگهی خود، به جای اینکه از سازمان و صنعت خود اطلاع دهید و بخواهید همه توجه مخاطب را معطوف به کار خود کنید، بر روی کالا و یا خدمات خود وقت بگذارید و اطلاعات مناسبی در این زمینه به مشتری دهید تا از کار شما اطمینان حاصل کند.

بررسی های انجام شده نشان داده است که مشتری ها جذب محصولی می شوند که اطلاعات خوبی از آن داشته باشند و حتی از فروشگاه هایی خرید می کنند که فروشنده محصولات اطلاعات کافی و دقیقی از محصولات داشته باشد، نه اینکه میزان سابقه فعالیت آن فروشگاه چندسال است و دکوراسیون آنجا چگونه است.

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی – از عبارات خسته کننده و حاشیه ای پرهیز کنید

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی : بطور مثال پیامک های ارسالی که با عباراتی مانند “فروش فوری” “فروش استثنایی” “حراج فوق العاده” “فرصت استثنایی” و امثال این جملات شروع می شود شود، دریافت کنندگان این پیام آن ها را نمی خوانند و هیچ توجهی به این قبیل پیامک ها نمی شود.

درحالی که حتی مشخص نیست این گیرندگان پیامک، مشتری آن کالا یا خدمات هستند یا خیر فقط موجب نارضایتی آن ها را در پی دارد که منجر به دور شدن آن ها می شود.

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی

اشتباهات رایج در تبلیغات صنعتی

همچنین از ادعاهایی که منجر به تردید مشتری می شود دوری کنید

بطور مثال اگر سازمان شما بزرگترین تولید کننده یک محصول است که با استفاده از بهترین مواد آن را تولید و به مشتری عرضه می کند، برای اثبات صحت ادعایی که دارید دلایل و مدارک مناسبی را ارائه دهید تا برای مشتری شفاف و مشخص شود. اینکه فقط به این موضوع اشاره کنید اما مشتری نتواند دلیل این ادعای شما را بفهمد باعث تردید او می شود.

مشاورین شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار همراه شما خواهند بود و به سوالات شما پاسخ خواهند داد. کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید تا از اطلاعات بیشتری در این زمینه بهره مند شوید.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

آگهی های مرتبط