اصول تبلیغات صنعتی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 3796

  • اضافه شده: ژوئن 12, 2017

  • بازدیدها: 1625

توضیحات

اصول تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

اگر شما قصد درج تبلیغات صنعتی دارید و میخواهید با تبلیغات شروع به معرفی کردن صنایع یا محصول خود کنید ، در این مطلب قصد داریم به اصول تبلیغات صنعتی بپردازیم تا بتوانید از تبلیغات خود بالاترین بهره وری را داشته باشید.

نقشه جامع صنعت از سایت های شرکت ایرانیان ماندگار در حوزه صنعت آماده ارائه خدمات به شما صنعت گران محترم می باشد و برای درج تبلیغات صنعتی خود می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.
با عضویت در سامانه سایت می توانید تبلیغات صنعتی خود را نشر دهید و با دیگر شرکت های صنعتی که عضو سامانه هستند بصورت مستقیم و بدون واسطه در ارتباط باشید.

تبلیغات صنعتی چیست ؟

سازمان ها و صنایع بطور آگاهانه و سازمان یافته به منظور شناساندن خود تلاش می کنند تا به اهدافی که مدنظرشان است برسند تا آگاهی دیگران را نسبت به کارشان بالا ببرند و در نهایت ذهنیتی جدید نسبت به صنعت شان را بسازند.

تبلیغات صنعتی نقش بسیار اساسی در پیشرفت صنایع داشته است . اما اگر این تبلیغات بصورت صحیح انجام نشود ، نه تنها به نتیجه نمی رسد بلکه ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.

به همین خاطر باید مراقب بود تا اصول تبلیغات صنعتی رعایت شود تا بتوان از آن بهره برداری کرد.

گام نخست که باید در اصول تبلیغات صنعتی در نظر داشت ، نفوذ به ذهن مردم است. این یکی از رازهایی است که سازمان های بزرگ به آن رسیده اند و برای نفوذ به ذهنیت ها مدام تلاش می کنند.

به این مثال توجه کنید :

اصول تبلیغات صنعتی

اصول تبلیغات صنعتی

در اوایل قرن ۲۰ در ایالت کالیفورنیا ، تولید کنندگان پرتقال با یک مشکل عظیم مواجه بودند. میزان تولید و برداشت پرتقال بیش از نیاز و خرید مردم بود.
در سال ۱۹۰۷ “بنیاد پرورش دهندگان و دلالان میوه کالیفورنیا” به دیدار “آلبرت ساکلر” مالک آژانس تبلیغاتی Lord & Thomas و بنیان گذار تبلیغات مدرن رفتند تا از ایشان مشاوره گیرند و راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کنند.

آلبرت ساکلر به آن ها پیشنهاد داد که شروع به برند سازی مجدد کنند و نام “بنیاد پرورش دهندگان و دلالان میوه کالیفورنیا”را به نا “Sunkist” تغییر دهند.

مهمترین کمکی که آلبرت ساکلر به آن ها کرد چه بود ؟ آن ها از میوه استفاده بهینه کنند ، آبمیوه!

فکر می کنید نتیجه این تغییر چه بود ؟
Sunkist به مردم آموزش میداد که چگونه آب میوه بگیرند و در نتیجه علاوه بر فروش میوه ، مشغول به فروش آبمیوه شدند.

امروزه در سراسر جهان آب میوه عضو جدانشدی از خانواده هاست بخصوص در وعده صبحانه که مردم کالیفورنیا به آن عادت کرده اند و دیگر مردمان جهان.

یکی دیگر از اصول تبلیغات صنعتی ، این است که اهداف تبلیغات صنعتی خود را مشخص کنیم.

اهداف تبلیغات صنعتی

معرفی کردن برند ، شکل دهی به برداشت ها و نظم دهی افکار به نظم دهی و پیش برند ذهنیت ها به جهتی مشخص ، از اهداف تبلیغات صنعتی است که باید در اصول تبلیغات صنعتی به خوبی آن را رعایت کرد.

از دیگر اصول تبلیغات صنعتی ، استفاده از واژگان و عبارات مناسب است که باید بتواند ذهنیت مشتری را در بر گیرد.

کسی که در تبلیغات مورد خطاب قرار میگیرد ، چندان وقت نمی گذارد که آگهی های بلند و پیچیده را بخواند و به آن توجه داشته باشد ، پس باید در نظر داشت که در کمترین زمان ممکن مخاطب را جذب و آن را آگاه کرد.

در نهایت باید نحوه تبلیغات مدیریت شده باشد. اگر یک تبلیغ پی در پی و بسیار زیاد تکرار شود ، ممکن است مخاطب آن را پس بزند و دیدگاه منفی داشته باشد. همچنین اگر خیلی کم و محدود و با فواصل زیاد تبلیغ صورت گیرد ، مخاطب آن را فراموش می کند و به ذهنش نمی توان وارد شد.

اصول تبلیغات صنعتی

اصول تبلیغات صنعتی

اصول تبلیغات صنعتی : پس باید در نظر داشت در اصول تبلیغات صنعتی ، ارائه آگهی و تکرار آن به موقع باشد تا مشتری به درک مطلوب برسد و در بلند مدت به ملکه ذهن مردم تبدیل شود.

مشاورین شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار همراه شما خواهند بود و به سوالات شما پاسخ خواهند داد. کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید تا از اطلاعات بیشتری در این زمینه بهره مند شوید.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

آگهی های مرتبط