جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8588

  • اضافه شده: دسامبر 5, 2018

  • بازدیدها: 873

توضیحات

 و انکار یا کم اهمیت شمردن آن بی هیچ تردیدی موجب نابودی آن کسب و کار می گردد در واقع می توان گفت هیچ کسب و کاری بدون رعایت این اصل مهم به درجه موفقیت نخواهد رسید

اطلاعات مشتریان تجارت ها به مانند نقشه راه برای آن تجارت ها به سمت موفقیت است :

اطلاعاتی از قبیل تعداد مشتریان یک محصول به خصوص- دیدگاه های مشتریان درباره محصولات- تجربیات مشتریان درباره استفاده از محصولات- مشکلات مشتریان در هنگام استفاده از محصولات انتقادها و پیشنهادات سازنده مشتریان و …

اینها همه بخشی از اطلاعات ارزشمندی هستند که هر کسب و کاری چه در حالت سنتی و  چه درحالت مدرن بدان نیازمند است. نتیجه تحلیل این داده ها اطلاعاتی را پدید می‌آورد که هر کسب و کاری در آرزوی رسیدن به آن است اطلاعاتی که نمی‌توان برای آن قیمتی قائل شد.

چگونه به اطلاعات مشتریان خود دسترسی پیدا کنیم؟

شاید این مهمترین سوالی باشد که کسب و کارهای موفق برای ادامه بقا با آن مواجه می شوند و متاسفانه آن دسته از تجارت هایی که هنوز به شکل سنتی با مشتریان خود در ارتباط هستند برای یافتن پاسخ این سوال با مشکلات بسیاری مواجه هستند زیرا در شکل سنتی فروش و ارائه خدمات شرکت ها اعم از بزرگ و کوچک هیچ مکانیزمی برای جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان در دسترس نمی باشد ایده هایی هم که برای جمع آوری اطلاعات پدید آمدند بسیار ناکارآمد هستند.

  • برای مثال تصور کنید چند درصد از مشتریان یک شرکت بعد از خرید یک محصول از آن شرکت حاضر به پر کردن پرسشنامه می باشند و یا حتی اگر پرسشنامه ای هم تکمیل شود چند درصد می توان به درستی اطلاعات وارد شده در آن پرسشنامه اعتماد کرد
  • و یا تصور کنید چند درصد از کاربران یک شرکت خدماتی پس از دریافت مشاوره تلفنی از اپراتورهای آن شرکت حاضر به شرکت در نظرسنجی و امتیاز دهی به آن اپراتور می باشند

با یک بررسی سطحی به راحتی می توان دریافت که در شکل سنتی فروش و ارائه خدمات شرکت ها واقعاً مکانیزم  مناسبی برای جمع آوری اطلاعات مشتریان وجود ندارد این امر مختص کشور ایران نیست بلکه در کل دنیا چنین معضلی وجود دارد این وضعیت مبهم شرکت‌ها را وادار ساخته برای ادامه بقای خود در جای دیگری به دنبال اطلاعات مشتریان خود باشند.

 

اینجاست که صحبت از اینترنت به میان می آید …

با کمی تحقیق درباره ظرفیت های یک پلتفرم اینترنتی در خصوص جمع آوری داده ها از مشتریان یک شرکت و همچنین به اشتراک گذاری آن ها به گزینه هایی می رسیم که از جمله آنها می توان به ( ابزارهای ارتباط با مشتریان از راه چت آنلاین – فرم ارسال نظرات کاربران – و یا ابزار هایی برای نمایش تعداد بازدید از یک محصول و  مهمتر از همه ارائه اطلاعات دقیق شامل توضیحات عکس و فیلم درباره یک محصول ) و همچنین دهها ابزار کاربردی دیگر اشاره کرد. با کمی تفکر درباره این ابزارها و مقایسه آنها با رقیبان سنتی شان به راحتی می توان به اهمیت فروش آنلاین از دید کسب و کارها پی برد.

صنعت بیمه و به خصوص فروش بیمه عمر و تامین آتیه برای عموم مردم موضوع آشنا با جزئیاتی مبهم است بنابراین ارائه اطلاعات کامل و جزئیات دقیق درباره خدمات بیمه‌ای به مشتریان صنعت بیمه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است اما این اطلاعات تخصصی بوده و ارائه آنها بسیار زمانبر است به همین علت متاسفانه بخش قابل توجهی از جامعه ایران اطلاعات زیادی درباره صنعت بیمه و به خصوص شرایط و خدمات بیمه عمر و تامین آتیه ندارند و این وضع زمانی بدتر می شود که  همین اطلاعات اندک دهان به دهان چرخیده، کم و زیاد شده و متاسفانه بعضا اطلاعات کاملاً نادرستی در اختیار بعضی از مردم قرار می گیرد.

فروش آنلاین راهکار بسیار مناسبی است که می تواند شرکت های بیمه ای را از این معضل عبور دهد زیرا در یک پلتفرم اینترنتی برای فروش خدمات بیمه ای کاربران می‌توانند توضیحات دقیق و جزئیات کاملی را درباره هر یک از بندهای بیمه نامه خود مطالعه کنند ضمن اینکه کاربران می توانند در هر لحظه با کارشناسان ارتباط آنلاین برقرار کرده و در سریعترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و با در نظر گرفتن عدم محدودیت زمانی و مکانی برای کاربران جهت دسترسی به این اطلاعات و البته سفارش خدمات مورد نظر خود می توان به اهمیت فروش آنلاین هم از دید شرکت های بیمه ای و هم از دید مشتریان آن شرکت ها پی برد.خوشبختانه شرکت بیمه پاسارگاد یکی از پیشتازان ارائه خدمات آنلاین بوده و حداکثر تلاش این شرکت در راه جلب رضایت مشتریان خود بوده است.

آگهی های مرتبط