باتری یو پی اس

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7067

  • اضافه شده: فوریه 18, 2018

  • بازدیدها: 1145

توضیحات

باتری یو پی اس

قسمت ذخیره سازی برق یا انرژی در دستگاه یو پی اس باتری یو پی اس می باشد و می توان گفت از اجزای اصلی و کارآمد در دستگاه یو پی اس می باشد باتری یو پی اس معمولا بین ۲۰تا ۵ دقیقه میتواند برق مورد نیاز یو پی اس را در حین قطعی برق تامین کنند.

برای تهیه باتری های یو پی اس  با شماره:۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰,۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

یو پی اس دارای باتری داخلی می باشد که در بیشتر موارد که بیشتر سازمان های و یا ادارات که به برق بیشتری احتیاج دارند که بسته به نیاز برق مصرفی دستگاه و همچنین مدت زمانی که مورد نیاز است برخی از ارگان ها بدلیل حساس بودن کارشان از باتری یو پی اس بیشتری استفاده می کنند.

باتری یو پی اس یکی از برجسته ترین و کلیدی ترین اجزای یو پی اس می باشد که هنگام قطع شدن جریان برق و یا نوسان و خروج توان برق،برق مورد نیاز خود را از طریق دستگاه اینورتر که در باتری یو پی اس ذخیره شده تامین می کند

باتری ها چند نوع می باشند که در یو پی اس بهتر است از باتری سیلدلید اسید استفاده شود به این دلیل که نسبت به بقیه باتری ها مزیت هایی دارد که از جمله میتوان به ساختار سیلدلید اسیدی آن اشاره کرد که از ریزش اسید و نشر گاز درون باتری به بیرون و در محیط جلو گیری می کند یکی از دلایل عمده استفاده از باتری سیلدلید اسید عدم نیاز به نگهداری می باشد و در مدت زمان نگهدار ی و استفاده احتیاجی به سرویس ندارد.

باتری یو پی اس معمولا در دمای ۲۰درجه بیشترین طول عمر را دارا می باشد. همانطور که در بروشور طریقه نگهداری و استفاده هر محصولی اشاره می شود در باتری نیز بهترین دما ۲۰ درجه ذکر شده و اگر دمای نگهداری این باتری افزایش یابد بشتر از ۵۰درصد عمر خود را در  دمای بین ۴۰ تا۶۰ از دست میدهد

انواع دیگر باطری های صنعتی مانند باطری لیفتراک ، باطری پالت تراکت برقی و … قابل رائه می باشد.

برای تهیه باتری های یو پی اس  با شماره:۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰,۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

 

آگهی های مرتبط