جزئیات آگهی
-
Ad ID: 4752
-
اضافه شده: سپتامبر 18, 2017
-
بازدیدها: 880
توضیحات
بازاریابی خدمات مشاوره ای
بازاریابی خدمات مشاوره ای برای هر شرکتی متفاوت است . بسته به نوع و زمینه کسب و کار ، حرفه و تخصص ، موقعیت و جایگاه فعلی ، مشکلات احتمالی ، متفاوت است . به همین دلیل خدمات متفاوتی در نقشه جامع صنعت برای بازاریابی مشاوره ای ارائه می شود.
مشاوره ساعتی :
این روش مشاوره بیشتر برای کسب و کار های کوچک کابرد دارد. زیرا در این حالت مشاور به عنوان یک راهنما است . اما به صورت عمیق با مشکلات آشنایی نخواهد داشت . در این روش مدیران شرکت با مشاور جلسه ای گذاشته و معمولا بین شش تا بیست ساعت به صحبت و تحلیل می پردازند.
برای مشاهده تعرفه مشاوره بازاریابی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مشاور برنامه ای :
در این روش مشاور علاوه بر نقش راهنما ، نقش ناظر هم دارا است . مشاور در ساعات مشخصی در شرکت مدیر و با تشکیل جلسه برنامه ای منظم به آنها ارائه می دهد. در این روش شناخت عمیق تری نسبت به مشکلات درون و بیرون شرکت خواهد داشت . مدت این مشاور معمولااز ۳ تا ۶ ماه است .
مشاور پروژه ای :
در این روش مشاوران به صورت تیمی در شرکت مورد نظر مستقر می شوند. پروژه ها را با زمانبندی و برنامه مشخصی به اجرا در می آورند. در این روش مشاور ، راهنما ، ناظر و مجری است و به عنوان یک پیمانکار خواهد بود. این روش مختص شرکت های بزرگ است که مشکلات آنها هم به همان میزان بزرگ است . مدت زمان این مشاوره معمولا از هشت تا دوسال است .
بازاریابی مشاوره ای
برای بازاریابی خدمات مشاوره ای از ایده های جدید استفده کنید. فراموش نکنید خلاقیت در کسب و کار مخصوصا در بازاریابی نقش بسیار پر اهمیتی دارد . با وجود همین خلاقیت است که تفاوت کارها با یکدیگر مشخص می شود.
برای اطلاع از آموزش مشاوره و بازاریابی وارد صفحه شوید.
در بازاریابی خدمات مشاوره ای کار گروهی ، از اقدامت لازم و ضروری است و ایجاد یک گروه حرفه ای و همدل از الزامات موفقیت در این حرفه است.