جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7167

  • اضافه شده: فوریه 25, 2018

  • بازدیدها: 1200

توضیحات

باطری لیفتراک تویوتا

باطری لیفتراک تویوتا ،نگهداری از باطری لیفتراک صنعتی  یک امر بسیار مهم می باشد که متاسفانه امروزه از یاد رفته است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا یاطری لیفتراک صنعتی مهم ترین عامل محرک در لیفتراک می باشد. و برای داشتن باطری با عمر مفید بالا باید دانش مورد نیاز را داشته باشید.

جهت خرید باطری لیفتراک می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱  تماس حاصل فرمایید.

در اکثریت باطری های جدید که برای لیفتراک صنعتی تولید می شود سیکل کاری باطری ۱۵۰۰ سیکل می باشد،به این گونه که اگر شما باطری لیفتراک صنعتی مورد استفاده  را اگر هر روز  یک بار شارژ کنید و شارژ باطری کامل شود یعنی شما ۱ سیکل کاری از عمر مفید باتری را مصرف کردید،مواردی را باید در هنگام شارژ باطری لیفتراک صنعتی رعایت کنید تا  سیکل کاری باطری به درستی انجام پذیرد.

باطری لیفتراک تویوتا

مواردی که باید در هنگام شارژ  باطری لیفتراک صنعتی به آن توجه داشت:

بهتر است شارژ باطری لیفتراک در محیطی با تهویه مناسب انجام پذیرد زیرا مایع الکترولیتی داخل باطری به دما حساس بوده و باید حداقل دمای آن ۱۰ درجه سانتیگراد باشد در غیر این صورت شارژ باطری کامل نمی شود که شارژ باطری کامل شود یا نشود یک سیکل از عمر مفید باطری استفاده می شود.

یکی دیگر از عوامل دخالت کننده در عمر مفید باطری لیفتراک صنعتی کاهش بیشتر از ۸۰% انرژی باطری می باشد که باید شدیدآ اجتناب شود.

پیشنهاد تولید کننده گان باطری لیفتراک صنعتی بر این است که اگر در امر شارژ،تصمیم به شارژ باطری گرفتید باید دوره شارژ را کامل انجام دهید به هیچ وجه یک چرخه شارژ را اگر ضرورتی نداشته باشد قطع نکنید.

شارژ باطری لیفتراک صنعتی بهتر است بعد از یک دوره کاری ۸ ساعته و بعد از شیفت کاری انجام پذیرد و حداقل ۳۰% از آن دشارژ شده باشد.

محصولات دیگر ما مانند:شارژر لیفتراک صنعتی،انواع لیفتراک صنعتی،استاکر برقی و …می باشد.

جهت خرید باطری لیفتراک می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱  تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط