باطری لیفتراک صنعتی

sufco
sufco Not verified

عضو از نوامبر 30, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6262

  • اضافه شده: ژانویه 8, 2018

  • بازدیدها: 949

توضیحات

باطری لیفتراک صنعتی

باطری لیفتراک صنعتی : نیروگاه ها مجموعه های وسیعی هستند که برای تبدیل انرژی های مختلف من جمله باد آب گرما و … به انرژی الکتریکی به باطری های وسیعی احتیاج دارند.

شارژرها و رکتی فایرها به سرعت وارد عمل شده و با به عمل آوردن انرژی مکانیکی انرژی الکتریکی عظیمی را که صد برابر انرژی مصرف شده باتری است تولید میکنند. ،۲۲۰ ولت ،۴۵۰ ولت رایج ترین ولتاژ برای این دسته از باطری ها است.

باطری لیفتراک صنعتی

باتری های نیکل کادمیوم از نوع pocket  می باشند و قابلیت شارژ دارند. هم از نظر اقتصادی به صرفه ترند هم دوام و مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند. باتری لیفتراک opz نیز از جنس نیکل کادمیوم است.

باطری لیفتراک صنعتی

باتری های ساکن OPZ در قالب  سلول های ۲ ولتی از دویست  تا  سه هزار آمپر ساعت در داخل قالب های  پلاستیکی نیمه شفاف و شفاف تولید شده برای رسیدن به ولتاژ مورد نیاز تسمه های سربی به پل ها محکم جوش داده می شوند برخی مواقع به جای جوش از پیچ کردن مهره ها استفاده میشود در مواقعی که جوش دادن مشکل است.

باطری لیفتراک صنعتی

بیشترین موارد استفاده از این نوع باطری در نیروگاه ها است.

شرکت سافکو نماینده انحصاری Espex  انگلستان در ایران تولید کننده باطری های تراکشن مورد استفاده در تجهیزات حمل و نقل و بالابر برقی یاری رسان شما جهت خرید این نوع باطری ها با کیفیتی فراتر از آنچه که فکر میکنید خواهد بود.

 

آگهی های مرتبط