باطری لیفتراک صنعتی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6958

  • اضافه شده: فوریه 8, 2018

  • بازدیدها: 1135

توضیحات

باطری لیفتراک صنعتی

باطری لیفتراک صنعتی ،از دیرباز تا به امروز حمل و نقل داخل انبارها و سالن ها به دلیل تنگی جا و ارتفاع بالای  سالن ها بسیار حایز اهمیت و مد نظر صاحبان صنایع بود.اخیرآ استفاده از لیفتراک ها در این زمینه امر جابجایی در انبارها را آسان کرده است. لیفتراک هاانواع مختلفی دارند مانند لیفتراک دیزلی،دوگانه سوز،جک پالت،ریچتراک،برقی و… تولید و عرضه می شوند.

نماینده انحصاری Espex  انگلستان در ایران تولید کننده باطری های تراکشن مورد استفاده در تجهیزات حمل و نقل و بالابر برقی                      شماره تماس:۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱، ۰۹۹۰۵۳۷۵۲۹۲

در انبار ها سربسته و سوله ها از لیفتراک های برقی بدلیل الودگی صوتی پایین و کاهش مصرف انرژی بیشتر استفاده می شود.

از اجزای اصلی لیفتراک برقی باطری آن می باشد که انرژی الکتریکی مورد نیاز لیفتراک را تامین میکند.

باطری مورد استفاده در لیفتراک صنعتی مانند سایر باطری ها از یک پیل سوخت داخلی تشکیل شده است  که میتوان به وسیله جریان برق شارژ نمود.

باطری لیفتراک صنعتی

باطری لیفتراک صنعتی مثل تمامی انواع باطری عمر مفیدی دارد.اگر بخواهیم عمر مفید یک باطری لیفتراک را بدانیم باید به کاتالوگ دستگاه مراجعه میکنیم که اکثرآ دریک  باطری لیفتراک صنعتی حدود ۱۵۰۰سیکل کاری می باشد،به این طریق که هر بار شارژ باطری تمام می شود و دوباره باطری را شارژ کنیم یک سیکل از عمر مفید باطری کاسته خواهد شد.پس با یک محاسبه ساده می توان گفت عمر مفید یک باطری نو و دست اول لیفتراک تا ۵سال می تواند باشد.

به طور معمول هر باطری لیفتراک در یک روز کاری نیازمند یک بار شارژ می باشد وبه زبان ساده در طول روز ۱بار شارژ  می شود.باطری لیفتراک صنعتی مانند سایر انواع باطری ها سرب و اسید می باشند،در نتیجه اگر به هنگام شارژ باطری و یا کار با لیفتراک نکات ایمنی را رعایت کنیم می توان از تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری کرد. با رعایت نکات ایمنی میتوان عمر مفید باطری را نیز کمی افزایش داد.

باید در نگهداری از باطری لیفتراک صنعتی دقت بیشتر داشت زیرا باطری لیفتراک صنعتی یکی از اجزای گران قیمت لیفتراک می باشد که این امر به نفع شرکت و با کارخانه مورد نظر می باشد

جهت تهیه باطری لیفتراک با شماره :۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱، ۰۹۹۰۵۳۷۵۲۹۲ تماس حاصل فرمایید

آگهی های مرتبط