جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8673

  • اضافه شده: دسامبر 17, 2018

  • بازدیدها: 2026

توضیحات

بهترین شرکت بیمه برای اخذ نمایندگی بیمه چه شرکتی میتواند باشد؟

یکی از سوالاتی که متقاضیان اخذ نمایندگی بیمه می‌پرسند این است که بهترین شرکت بیمه عمر برای اخذ نمایندگی بیمه چه شرکتی میتواند باشد؟

اخذ نمایندگی بیمه
در مورد جواب این سوال خدمتتون عرض کنم که بیمه مرکزی هر ساله شرکت‌های بیمه را بر اساس شاخص سطح توانگری مالی و توانایی ایفای تعهدات در در ۵ سطح رتبه بندی می کند و به افرادی که قصد خرید بیمه نامه و یا اخذ کد نمایندگی را دارند توصیه می کند که از شرکت‌هایی بیمه نامه تهیه کنند و یا نمایندگی بگیرند که در سطح یک ، یا سطح دو کیفی باشند.

بیمه عمر پاسارگاد

در ذیل شما می توانید آخرین رتبه بندی انجام شده توسط بیمه مرکزی در سال ۹۶ را مشاهده نمایید، لازم به ذکر است که شرکت بیمه عمر پاسارگاد از بدو تاسیس تا به امروز هر ساله به عنوان یک شرکت بیمه سطح یک جایگاه خود را در بازار بیمه کشور و فروش بیمه های عمر و تامین آتیه تثبیت نموده است و هم اکنون بزرگترین شبکه فروش بیمه های عمر در کشور را دارا میباشد.

رتبه بندی بیمه مرکزی

اولین سوالی که با شنیدن نام بیمه عمر ممکن است در ذهن هر فردی به وجود بیاید این است که آیا این بیمه نامه فقط در زمان فوت قرار است مبلغی پرداخت کند یا خیر ؟ مزایای بیمه عمر چیست و به چه علت باید بیمه عمر داشته باشیم و آیا داشتن بیمه عمر ضروری است؟

تعریف بیمه زندگی و تامین آتیه:

بیمه عمر گونه ای از بیمه است که می توان با پرداخت مبالغ جزئی به صورت ماهیانه، سالیانه و یا بازه‌های دلخواه و حتی در برخی موارد یکجا (با حداقل ۵ سال زمان انتظار) پس از گذشت مدتی که از قبل تعیین کرده‌اید ضمن دریافت پول نقد قابل توجهی به عنوان اصل سرمایه و سود متناظر آن، از خدمات و امتیازات بیشماری نیز بهره‌­مند گردید.

هم اکنون در سرتاسر جهان، در کشورهای پیشرفته یا در حال پیشرفت اغلب افراد جامعه دارای بیمه عمر بوده و از خدمات آن استفاده می­‌کنند اما در کمال تاسف مردم کشور ما آشنایی چندانی با این نوع بیمه ندارند لذا در اینجا بخش کوچکی از مزایا و امتیازات این نوع بیمه را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

مزایای بیمه زندگی و تامین آتیه:

۱-      پرداخت هزینه های ناشی از خسارت

۲-      پرداخت غرامت بیماری های خاص

۳-      پرداخت هزینه های ناشی از نقص عضو

۴-      پرداخت غرامت فوت طبیعی

۵-      پرداخت غرامت فوت در اثر حادثه

۶-      پرداخت خسارت ناشی از زلزله و آتش سوزی منزل مسکونی

۷-      پرداخت وام بدون چک،ضامن و سفته

۸-      معافیت مالیاتی

۹-      امکان بازخرید بیمه نامه بعد از ۶ماه

۱۰-  انعطاف پذیری و امکان تغییر در بیمه نامه

۱۱-  امکان دریافت کارت تکمیل درمان sos جهت هزینه های بستری و جراحی

و …

متاسفانه در کشورمان بیمه های درمانی پوشش های با کیفیتی ارائه نمی دهند و اکثر جامعه ما به دلیل سطح درآمد پایین نمی توانند از عهده هزینه های بالای درمان بر بیایند، بنابراین حتی افرادی هم که بیمه درمانی دارند نمیتوانند هزینه های درمانی را به طور کامل دریافت کنند و مشکلات موجود باعث می شود نیاز به داشتن بیمه عمر بیشتر احساس شود.

نتیجه گیری: بدیهی است که با هر شرایط اقتصادی شما با داشتن این بیمه نامه در کنار اینکه میتوانید ریسک های زندگی خود را در زمان حال و آینده گارانتی کنید می توانید نگرانی های مالی خود را درمورد بازنشستگی مطمئن تر از بین ببرید.

آگهی های مرتبط