بورس اوراق بهادار

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4300

  • اضافه شده: آگوست 14, 2017

  • بازدیدها: 834

توضیحات

بورس اوراق بهادار مبادله که در آن سهامداران و معامله گران می توانند سهام سهام، اوراق قرضه و سایر اوراق بهادار را خریداری و فروش کنند. بورس اوراق بهادار همچنین ممکن است امکانات برای صدور و تمدید اوراق بهادار و دیگر ابزارهای مالی و رویدادهای سرمایه ای از جمله پرداخت درآمد و سود سهام فراهم کند.

اوراق بهادار معامله شده در بورس عبارتند از سهام صادر شده توسط شرکت های فهرست شده، اعتبار واحد، مشتقات، محصولات سرمایه گذاری مشترک و اوراق قرضه. بورس اوراق  اغلب به عنوان “حراج پیوسته” در بازار با خریداران و فروشندگان انجام معاملات را در یک مکان مرکزی مانند طبقه مبادله عمل می کند.

 

برای داشتن امنیت در بورس اوراق بهادار خاص، باید آن را در لیست قرار دهید. معمولا محل نگهداری حداقل برای ثبت نام وجود دارد، اما تجارت به طور فزاینده ای کمتر به چنین مکان فیزیکی مرتبط است، زیرا بازارهای مدرن از شبکه های الکترونیکی استفاده می کنند که به آنها مزایای افزایش سرعت و کاهش هزینه های معاملات را می دهد.

تجارت مبادله محدود به کارگزارانی است که عضو بورس هستند. در سال های اخیر، دیگر مکان های تجاری دیگر مانند شبکه های ارتباطات الکترونیکی، سیستم های معاملاتی جایگزین و “استخر های تاریک” فعالیت های تجاری زیادی را از بورس سنتی خارج کرده اند.

 

ارائه اولیه اوراق بهادار سهام و اوراق قرضه به سرمایه گذاران به صورت تعریف در بازار اولیه انجام می شود و پس از آن در بازار ثانویه انجام می شود. بورس اوراق بهادار اغلب مهم ترین جزء بازار سهام است. عرضه و تقاضا در بازارهای سهام به عوامل مختلفی رهنمون می شود که، همانطور که در همه بازارهای آزاد، بر قیمت سهام تأثیر می گذارد (نگاه کنید به ارزش سهام

معمولا هیچ تعهدی برای سهام از طریق اوراق بهادار صادر نمی شود و سهام نباید در مبادله معامله شود. چنین معاملاتی ممکن است از مبادله یا بدون تقاضا باشد. این روش معمولی است که مشتقات و اوراق قرضه معامله می شود. بورس بهادار به طور فزاینده بخشی از بازار اوراق بهادار جهانی است.

بورس اوراق بهادار

بورس اوراق بهادار

آگهی های مرتبط