جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8909

  • اضافه شده: ژانویه 27, 2019

  • بازدیدها: 1074

توضیحات

بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد چیست؟

داشتن بیمه عمر پاسارگاد که یکی از پرطرفدارترین بیمه نامه‌ها در سراسر کشور است، بیمه نامه‌ای که تبدیل به یک سرمایه گذاری بلند مدت همراه با پوشش‌های بیمه‌ای  می‌شود که با پس انداز بخشی از درآمد ماهانه که شاید مبلغی بسیار جزئی باشد انجام می‌شود.

بیمه فوت پاسارگاد که هم اکنون بیمه عمر نامیده شده است. شاید مهم تر از سرمایه گذاری پوشش های بیمه‌ای این بیمه نامه است ، پوشش‌هایی از قبیل فوت، پوشش برخی از بیماری‌های خاص، ازکارافتادگی و نقص عضو از جمله مواردی هستند که از طرف شرکت های بیمه ارائه می‌شود.

طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری با تایید بیمه مرکزی در همه شرکت های بیمه در حال انجام می‌باشد. در ادامه برخی از مواردی که به شما در شناخت بهتر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کمک می‌کند را بررسی می‌کنیم.

  نحوه محاسبه بیمه عمر پاسارگاد

بهتر است که قبل از بررسی شرایط و مزایای بیمه عمر، به نحوه محاسبه بیمه عمر بپردازیم. اولین و مهمترین گزینه در انتخاب بیمه عمر، انتخاب بیمه عمری است که بر اساس شرایط و نیازهای خود فرد خریداری شود، انتخاب برترین شرکت بیمه ای برای داشتن بیمه نامه ای مطمئن می‌‌تواند یکی از مهمترین پایه های خرید بیمه عمر باشد.
اولین گزینه در فاکتورهای موثر در محاسبه بیمه عمر میزان حق بیمه است که فرد پرداخت می‌کند. انتخاب حق بیمه عمر با حداقل ماهانه ۵۰ هزار‌تومان و تا سقف سالانه ۸ میلیون تومان، البته با توجه به شرایط بیمه عمر می‌توان حق بیمه های عمر را سالانه افزایش داد و شما با توجه به شرایط اقتصادی خود می‌توانید، ضریب دلخواهتان را برای افزایش حق بیمه انتخاب کنید.

میزان این ضریب در شرکت های مختلف بیمه‌ای  متفاوت است، و می توان ضریب ۵ درصد، ۱۰ درصد، ۱۵درصد و ۲۰ درصد را برای افزایش سالانه بیمه عمر انتخاب کنید. این انتخاب بر عهده بیمه گذار می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی خود مبلغ بیمه عمر خود را انتخاب نماید.

هر میزان حق بیمه بیشتری پرداخت شود، سرمایه بیمه عمر افزایش می‌یابد و در نهایت پوشش های بیمه‌ای است که توسط بیمه گذار روی بیمه نامه اضافه می‌شود پس اینکه مبلغ بیمه عمر چقدر است کاملا بستگی به فرد بیمه گذار این بیمه نامه دارد. بر اساس همه موارد گفته شده بیمه عمر محاسبه می‌شود.

آگهی های مرتبط