جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8581

  • اضافه شده: دسامبر 3, 2018

  • بازدیدها: 752

توضیحات

همه ما خوب میدانیم که نیروی انسانی همواره مهمترین سرمایه هر سازمان و بنگاه اقتصادی محسوب می گردد. سازمان جهانی کار که متولی رعایت استاندارد های کارگران در جهان میباشد ، طی گزارشی اعلام نموده است که بطور متوسط سالانه یک میلیون و یکصد هزار نفر بر اثر خطرات ذاتی مشاغل و بیماری های منتج از آن جان خود را از دست میدهند که متاسفانه ۶۰% از آنها هیچ گونه بیمه نامهایی ندارند. شرکت بیمه پاسارگاد با بهره مندی از کارشناسان متبحر و خبره با بررسی ریسک های موجود در مشاغل پرخطر و آنالیز کردن آنها تمامی نیاز های موجود را برطرف کرده است .

از جمله مشاغل سخت و پر خطری که در ایران وجود دارد میتوان به کار در معدن،کار مستمر در فضای باز و ارتفاع بیش از ۵ متر روی دکل، اتاقک‌ های متحرک، داربست و اسکلت‌ ها، کار مستمر روی خطوط و پست‌های انتقال برق با فشار ۶۳ کیلووات به بالا، آتش نشان، مشاغل شن‌پاشی، پخت آسفالت دستی، قیرپاشی، جوشکاری در داخل مخزن،رانندگی کامیون و اتوبوس،مهمانداری و خلبانی، کار مستمر با اشعه‌ های زیان‌آور مانند رادیو اکتیو اشاره کرد.

با توجه به اینکه بیمه های اجتماعی(بیمه تامین اجتماعی) به طور کامل ریسک های شغلیمشاغل پر خطر را تحت پوشش قرار نمی دهند داشتن بیمه نامه ای مکمل بر طرف کننده نیازهای شاغلین در مشاغل سخت و پر خطر می باشد،شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان شرکتی پیش رو در ارائه پوشش های متنوع سعی نموده بیشتر نیازهای بیمه ای مشاغل پر خطر را تحت پوشش قرار داده و با پرداخت میلیاردها تومان خسارت در زمینه حوادث حامی مالی هزاران نفر در این زمینه بوده است.

مزایای طرح مشاغل پرخطر

پرداخت هزینه های پزشکی ناشی از حادثه در محل کار

پرداخت هزینه های ناشی از نقص عضو در اثر حادثه

معافیت از پرداخت درصورت از کارافتادگی کامل و دائم

پرداخت سرمایه از کارافتادگی کامل و دائم

پرداخت غرامت ابتلا به بیماری های خاص

پرداخت وام جهت خرید ابزار و ماشین آلات مرتبط با کار

پرداخت غرامت فوت به خانواده متوفی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

آگهی های مرتبط