جزئیات آگهی

  • Ad ID: 3810

  • اضافه شده: ژوئن 14, 2017

  • بازدیدها: 1323

توضیحات

تاثیر تبلیغات صنعتی در بازاریابی

تاثیر تبلیغات صنعتی در بازاریابی : بازاریابی یا تبلیغات صنعتی جزء جدا نشدنی از پروسه تولید وکسب درآمد است به طوریکه اگر بخواهیم درصد دهی کنیم از آغاز خط تولید تا سرانجام تولید محصول 50درصد کار است ومابقی آن به تبلیغات وفروش آن بستگی دارد.

این مسئله در میان صاحبان مشاغل وکارفرمایان به چنان اهمیتی دست یافت که نزدیک به نیمی از سرمایه های شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی به امور تبلیغاتی و بازاریابی اختصاص پیدا کرده است.

بازاریابی صنعتی به منظور ایجاد روابط مطمئن با جامعه آماری مصرف کننده و تضمین داشتن مشتریان برای مدت زمان طولانی است.

بازاریابی صنعتی اغلب برای شرکت هایی بکار می رود که نقش یک صنعت مادر برای بقیه شرکت ها ایفا میکند به طور مثال شرکت های تولیدکننده ورقه استیل بعنوان صنعت مادر برای شرکت های تولید کانال ونماهای تبلیغاتی محسوب میشوند.

ماندگاری یک صنعت تولیدی دربازار داغ رقابت وفروش محصولات علاوه بر تولید محصولات با کیفیت نیازمند یک تبلیغات پیوسته وبا کیفیت است. تبلیغات صنعتی صرف تبلیغات در رادیو وتلویزیون نیست بلکه شناساندن محصول بعنوان جزء اصلی وجدانشدنی زندگی است.

هرچند که بازار یابی صنعتی یک تکنیک است ودر قالب خاصی نمیگنجد ولی در اینجا به چند مورد برای بازشدن دید تبلیغاتی اشاره میکنیم.

تاثیر تبلیغات صنعتی در بازاریابی

تاثیر تبلیغات صنعتی در بازاریابی

راهکارهای تبلیغات صنعتی

برگزاری همایش های اطلاعات محور

قرار دادن یک سمپل (sample) در نمایشگاه های تجاری –صنعتی

انتشار کاتولوگ وبروشور در حوزه فعالیت شرکت ومعرفی وشناساندن شرکت بعنوان یک کارشناس در آن حوزه

فعالیت در شبکه های اجتماعی ومجازی

ایجاد روابط متقابل با خریداران

فعالیت های صنعتی

به طور کل تبلیغات صنعتی بر4گروه زیر تمرکز میکند

شرکت هایی که مصرف کننده صنعت مادر هستند

مراکز دولتی که بزرگترین مصرف کننده صنعت های تولیدی هستند

بیمارستان ها ومدارس

شرکت های واسطه ودلال

یکی از مواردی که در بازاریابی صنعتی بسیار اهمیت دارد شناخت نیاز مصرف کننده و ارائه راه حل مناسب برای رفع آن نیاز است.

تکنیک های بازاریابی صنعتی

تکنیک های بازاریابی صنعتی منطبق بر بازاریابی مصرفی ولی با شیوه اجرای کاملا متفاوت صورت گرفته است.در بازاریابی مصرفی با ایجاد یک نیاز کاذب در افراد وتحریک قوه احساسی آن ها میتوان به یک مرکزفروش خوب دست یافت ولی در بازاریابی صنعتی اینگونه نیست زیرا صاحبان مشاغل بر اساس قیمت وکیفیت محصول اقدام به خرید میکنند.

امروزه شبکه های مجازی و اجتماعی نقش اساسی را در تبلیغات صنعتی ومصرفی ایفا میکنند چون با ایجاد یک رابطه دو سویه بین تولید کننده ومصرف کننده یک تعامل خوب وسازنده ایجاد میکنند.

شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

آگهی های مرتبط