تعرفه مشاوره بازاریابی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4754

  • اضافه شده: سپتامبر 18, 2017

  • بازدیدها: 1713

توضیحات

تعرفه مشاوره بازاریابی

تعرفه مشاوره بازاریابی : نیاز شرکت ها  و نهاد ها یکسان نیست و بسته به نوع حرفه و کسب و کارشان نیاز متفاوتی به مشاوره دارند. به طور کلی خدمات مشاوره ای در ۵ زمینه زیر ارائه می شود.

بازاریابی ، تبلیغات ، فروش ، خدمات و برندینگ

تعرفه مشاوره بازاریابی بستگی به نوع کسب و کار ، جایگاه کاری و تخصصی تان ، اندازه و مرحله رشد کاریتان و مشکلات احتمالی در حرفه  شما دارد.

برای اطلاع از بازاریابی خدمات مشاوره ای کلیک کنید.

در واقع بازاریابی نوعی سرمایه گذاری است به صورت بلند مدت که بدون انجام آن امکان نام تجاری توانمند ، تصویر ذهنی مثبت ، کسب شهرت و اعتبار ، در کسب و کار وجود ندارد.

برنامه برای بازاریابی مانند راهنما است . که این راهنمایی فقط مقصد را برای شما میسر نمی کند بلکه راهها، هزینه ها ، مشکلات را به شما نشان می دهد و همراه شما خواهد بود.

اگر شما برای کسب و کار خودتان ، مشاوره بازاریابی ندارید ، خطر و ریسک بزرگی را انجام می دهید .

قیمت و تعرفه مشاور بازاریابی بستگی به نوع مشاوره شما خواهد داشت .

بازاریابی مشاوره ای

بازاریابی مشاوره ای به ۳ صورت انجام می شود.

ساعتی

در این مشاوره ، شما طی جلسه ای چند ساعته از مشاور خود راهنمایی دریافت می کنید . در این صورت از مشاوره ، تعرفه آن به صورت ساعتی محاسبه می شود که هزینه ای زیادی برای شما نخواهد داشت . اما مشاور در روند جزئیات کار و مشکلات شما قرار نخواهد گرفت و همیشه همراه شما نیست.

برنامه ای

در طی این مشاوره بازاریابی ، مشاور شما علاوه بر راهنمایی ، برای شما برنامه ای هدفمند و منظم  تنظیم خواهد کرد تا از طریق آن زودتر به اهداف خود برسید . تعرفه این روش نسبت به روش قبلی بیشتر است اما مشاور زمان و خدمات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

پروژه ای

طولانی ترین زمان مشاوره مختص این نوع مشاوره است . که مشاور تمامی جزئیات و مشکلات کسب و کار شما را آگاه است و  برای اجرا فعالیت می کند تا پروژه به هدف برسد و تا آخرین قدم در کنار شما خواهد بود.

برای اطلاع از آموزش مشاوره و بازاریابی وارد صفحه شوید.

 

 

 

آگهی های مرتبط