جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8584

  • اضافه شده: دسامبر 5, 2018

  • بازدیدها: 905

توضیحات

تغییر ذهنیت جهت فروش بیمه های عمر

در ابتدا باید بگویم که فروشی بیمه عمر پاسارگاد بهترین حرفه ی روی کره زمین است و برای انجام این امر باید ذهنیت خود را تغییر داد تا به یک فروشنده حرفه ای بدل شوید.

همه افراد این توانایی را دارند که به عنوان یک انسان و یک فروشنده فعالیت کنند فقط باید تغییرذهنیت خود را ایجاد کنند و عضویت خود در باشگاه نا امیدی را لغو نمایند بله باشگاه نا امیدی کسانی که دائما در حال شکست هستند و از زمان خودشان به درستی استفاده نمیکنند درباره این که چرا مشکلات وجود دارد درباره رکود و اینکه چرا مردم خرید نمیکنند صحبت میکنند حالا اعضای این باشگاه را شناختید باشگاهی که درهرکشور وهرشغلی وجود دارند.

برای تغییر الگوی ذهنی باید سه اصل را رعایت کنیم

۱-صادق باشیم        ۲-ذهن خودتان را باز کنید         ۳-ایجاد علاقه به یاد گیری را تقویت کنید .

اگر از شرایط مالی و اجتماعی خود راضی نیستین آموزشهایی که تا الان دیده اید مناسب نبوده و وقت ایجاد تغییرات رسیده است .

اولین معلم همه ما پدر و مادر هستند که آنها به شما یاد میدهند چگونه راه بروید دستتان را میگیرند چند قدم با شما به جلو می آیند و بعد از مدتی دستتان را رها کردند آیا برای بار اول موفق به راه رفتن شدید ؟

آیا کاری را که بسیاری از فرو شنده ها در فروش بیمه کرده اند را انجام داده اید ؟این افراد میگویند چقدر سخت و ناراحت کننده است نه شنیدن و عدم فروش فکر نمیکنم دیگر ادامه بدهم این کار جواب نمیدهد .

ایا این همان کاری است که ما در زندگی انجام میدهیم . بعنوان یک کودک چه کردیم ؟دوباره با تلاش و امتحان بلند شدیم علی رغم درد و ناراحتی ایستادیم و راه رفتیم مدام زمین خوردیم و صدایی در ذهن ما میگفت انجام نده اما بعد از مدتی اتفاق دوم صورت گرفت و در نهایت استاد راه رفتن شدید .

دو اصل وجود داشت برای اینکه شما استاد راه رفتن شدید اول اینکه معلمی داشتید که بشما راه را نشان داد و دوم تمرین و تلاش و نا امید نشدن شما .

اینک مسیر درست را میشناسید پس با مدیریت ذهن خود و تلاش و کوشش هوشمندانه امر فروش را محقق نمایید .

آگهی های مرتبط