جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4473

  • اضافه شده: آگوست 28, 2017

  • بازدیدها: 1166

توضیحات

تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن

موشن گرافیک

تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن :از نظر بسیاری از کارشناسان وهنرمندان خط واضحی برای جدایش این دو وجود ندارد وپیدا کردن اختلاف وتفاوت آن ها را باید در زمان وموضوع  آن ها بررسی کرد.اگرچه بسیاری از کارشناسان این دو را هم راستا وهم مسیر هم میدانند.

موشن گرافیک یا همان گرافیک متحرک مدت  زمان زیادی از حضور آن در ایران نمیگذرد وهنوز به شاخه ای مستقل تبدیل نشده است ویکی از زیرشاخه های هنر است..

از موشن گرافیک بیشتر در زمینه تبلیغات بهره میگیرند.با این وجود انیمیشن که مدت مدیدی است که در ایران حضور دارد کارایی خود را در زمینه تبلیغات از دست داده است.

تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن :نرم افزار های کاربردی در موشن گرافیک نسبت به انیمیشن از پیچیدگی کمتری برخوردارند.

مدت زمان ارائه موشن گرافیک برخلاف انیمیشن بسیار کوتاه است.

در موشن گرافیک شخص سومی وجود دارد که داستان را نقل میکند ولی در انیمیشن خود داستان راوی است.

حال به بررسی مبحث موشن گرافیک به صورت جداگانه میپردازیم

موشن گرافیک

موشن گرافیک یا طراحی گرافیک حرکت زیرمجموعه ای از طراحی گرافیک است که قانون های این هنر را در محیط سینمایی با استفاده از تکنیک انیمیشن یاجان بخشی استفاده میکند.

تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن :اگرچه این مهارت هنری چندین دهه بود که جایگاه بالای خود را از دست داده بود ولی در سال های گذشته در زمینه نوآوری های تکنیکی پیشرفت های زیادی کرده است وهمچنین به دلیل استفاده وسیع از موشن گرافیک در رسانه های ملی وبا توجه به نقش پررنگ رسانه در زندگی روزمره افراد در نتیجه موشن گرافیک بعنوان ابزار مفید برای انتقال اخبار به مخاطبان رسانه بصری لحاظ شده است.

روش موشن گرافیک نسبت به سایر روش های ویدئویی بسیار باصرفه است.زمان تولید یک موشن گرافیک بسیار کمتراز سایر فعالیت های گرافیکی وویدئویی است  همینطورهزینه تولیدی وقیمت آن بسیار پایین است.

در ابتدا استفاده از موشن گرافیک بسیار محدود بوده است مثلا در زمینه استفاده از آرم های تلویزیونی،متحرک سازی آرم ولوگوی شرکت ها استفاده میشد ولی به مرور زمان دامنه استفاده ازموشن گرافیک یا گرافیک متحرک وسیع شده است وبعضی از تاکتیک ها نظیر شخصیت بخشی وصدا گذاری در آن وارد شده است.

چون موشن گرافیک جایگاه ویژه ای در زمینه تبلیغات پیدا کرده است وداشتن این ویژگی ها سبب شده است که موشن گرافیک نقش عمده ای در کسب وکار مردم پیدا کند.

تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن

تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن

تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن :پیشرفت موشن گرافیک مدیون پیشرفت تکنولوژی است.نرم افزار های قوی وحرفه ای در صنعت سینما وفیلم سازی طراحی شده اند که در جهت مدرن کردن وافزایش کارایی موشن گرافیک کمک شایانی کرده اند.

یکی از نرم افزار های پرکابرد در موشن گرافیک ادوبه افتر ایفکت است که اجازه تغییر طراحی گرافیک را در در طول مدت زمان میدهد.

در طراحی موشن گرافیک میتوان از چندین ابزار استفاده کرد که زمان استفاده از این ابزار ها بستگی به هوش ودرایت طراح دارد که بتواند به درستی از این ابزارها استفاده کند.

یک فیلم ساز یا انیمیشن کار میتواند طراح قابلی در صنعت موشن گرافیک باشد ولی باید بتواند عناصر زمان،صدا وفضا را با مهارت ودانش طراحی خود ترکیب کند.

شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار دارای تیم متخصص در زمینه مشاوره تکنیک نوین موشن گرافیک میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره زیر تماس بگیرید.

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

09092305986

 

آگهی های مرتبط