تولید و عرضه انواع قطعات لاستیکی و سیلیکونی و مواد اولیه

برای فروش

mahmadi
mahmadi Not verified

عضو از ژانویه 14, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6489

  • اضافه شده: ژانویه 20, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 936

توضیحات

تولید و عرضه انواع قطعات لاستیکی و سیلیکونی و مواد اولیه

تولید و عرضه انواع قطعات لاستیکی و سیلیکونی و مواد اولیه

بازرگانی سماء

با بیش از ۳۰ سال سابقه در صنعت لاستیک

تولید و عرضه انواع قطعات لاستیکی و سیلیکونی طراحی وتولید کامپاندهای تخصوصی صنعت لاستیک و سیلیکون بنیوری کامپاندهای لاستیک و سیلیکون طراحی و ساخت انواع قالبهای لاستیکی و سیلیکونی

واردات و عرضه کننده مواد اولیه لاستیک
انواع کائوچوها (EPDM-RSS7-NBR-SBR….)
انواع پخت ها (MBTS-TMTD-MBT…)
انواع روغن ها

تولید و عرضه انواع قطعات لاستیکی و سیلیکونی و مواد اولیه

تولید و عرضه انواع قطعات لاستیکی و سیلیکونی و مواد اولیه، و تایر خودرو از جمله قطعات لاستیکی هستند که در زندگی امروزه ، نقش بسزایی ایفا می کنند . کاربرد هر قطعه مشخص کننده استانداردهای کیفیتی لازم در تولید آن محصول می باشد . بصورت کلی می توان این استانداردها را به دو دسته مشخصات ( رواداری ) ابعادی و مشخصات موادی تقسیم نمود . مشخصات ابعادی بنابرنوع فرایند و ریزه کاری های موجود در قالب تعیین می گردد.
مواد اولیه لاستیک ترکیبی از کائوچو ، روغن ها ، دوده و افزودنی های مختلف است بنابراین مسئله یکنواختی یا همگنی مواد پایه در آماده کردن آمیزه بسیار حائز اهمیت است . بعلاوه اختلاط باید به گونه ای صورت گیرد تا از پخت مواد خام در هنگام اختلاط جلوگیری شود .
در اختلاط مواد پایه بنابر نوع قطعات تولیدی ، سرعت تولید و سرمایه موجود از دستگاه ها و روش های مختلفی استفاده می شود . بنوری و اینترمیکس از مهم ترین دستگاه های هستند که در این زمینه به کار می روند .

مخلوط کن بنوری یک نوع مخلوط کن درونی است که برای مخلوط کردن  و در موارد خاص ، پلاستیک کاربرد دارد . طرحاولیه این دستگاه به سال ۱۹۱۶ باز می گردد . بنبوری شامل دوچرخه با باله های مارگون است که درون محفظه سیلندری شکل قرار دارد . اختراع این دستگاه سبب کاهش هزینه های کارگری وسرمایه ای در صنعت لاستیک گردید.

این دستگاه هم چنین برای افزودن پرکننده ها و تقویتکننده ها ، رنگدانه و دیگر افزودنی ها به بسپارها بکار می رود . هسته داخلی این چرخه ها می تواند توسط آب ، خنک یا گرم شود .
اخیراً توسط شرکت موری یامای ژاپن در محفظه های پخت سیستم خنک کننده فوق العاده ای طراحی گردیده است که محفظه به صورت هوشمند دمای مخلوط کردن را تنظیم می نماید و می تواند آنرا بحدی پایین نگه دارد که دستگاه برای مخلوط کردن عامل های پخت به مواد لاستیک نیز مناسب باشد.

شکل هندسی ممتاز چرخانه ها و فاصله بین آن ها منتج شده از تجربه وسیع سازنده است . این مطلب می تواند باعث تراکنش بسیار خوب درآمیزه گردد و یکنواختی استثنایی ارائه دهد . کیفیت مخلوط شدن با فشار چکش از بالا افزایش می یابد

تولید و عرضه انواع قطعات لاستیکی و سیلیکونی و مواد اولیه

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط