جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8837

  • اضافه شده: ژانویه 6, 2019

  • بازدیدها: 1266

توضیحات

حتما تاکنون نام بیمه عمر پاسارگاد به گوشتان خورده است یا با کلماتی همچون بیمه جامع زندگی، بیمه آتیه فرزندان، بیمه یارمند و… برخورد داشته اید.

بیمه بین المللی

این بیمه در تمام کره زمین به نام بیمه بین المللی معروف است و از نظر تنوع و پوشش های ارائه شده یکی از کامل ترین و جامع ترین بیمه نامه های موجود است که اغلب نیاز های معیشتی یک خانواده را تامین نموده و نقش بسیار سودمندی در حیات اجتماعی و رفاه اجتماعی فرد و خانواده اش دارد.


برخلاف ایران بیمه عمر در سایر کشور های جهان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. برای مثال در کشوری مثل ژاپن ۳۶% مردم تحت پوشش بیمه عمر هستند و طبق آمار رسمی در سال ۲۰۱۶ سرانه کشور آلمان حداقل یک بیمه عمر خریده‌اند. یکی از علل نرخ نفوذ پایین بیمه عمر در ایران می‌تواند در دسترس نبودن اطلاعات کافی وعدم آگاهی درمورد مزایای بیمه عمر باشد.
پس در ابتدا سعی می کنیم شما را با مزایای بیمه عمر آشنا نمائیم.

پنج دقیقه فکر کنید …. فقط پنج دقیقه !

بیمه عمر … بیمه زندگی … چند سال دیگه می خواهید برای دخترتان جهیزیه عالی تهیه کنید … با کدام سرمایه؟
شایدم پسرتان از شما درخواست هزینه تحصیل یا هزینه ازدواج بکند، می خواهید مانند یک قهرمان برایش باشید و هزینه هایش را بپردازید … با کدام پول؟
روز اول که با همسرتان ازدواج کردید به او قول دادید که همواره در کنارش خواهید بود و سختی ها را برای هم سهل و آسان میکنید … تابحال برای قولی که دادید چه برنامه ریزی کردید؟
شایدم اصلا ازدواج نکردید، اشکالی نداره. چه برنامه ای برای جمع کردن یک سرمایه خوب دارید؟
تابحال فکر کردید اگر خدای نکرده برای شما اتفاقی بیفته، خانواده شما چطور امرار معاش می کنند؟
اگر اتفاقی بیفته که منجر به از کار افتادگی بشه، چطور هزینه های زندگیمون رو تامین میکنیم؟
می دونستید که برای تمام این سوال ها یک راه حل هست؟

آگهی های مرتبط