خدمات امنیت شبکه

برای فروش

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5328

  • اضافه شده: اکتبر 24, 2017

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 2110

توضیحات

امنیت شبکه

مدیریت امنیت شبکه‌ ها با توجه به شرایط مختلف متفاوت می باشد امنیت شبکه در یک منزل یا دفتر تنها به یک امنیت ابتدایی نیاز دارد اما امنیت شبکه سازمانی نیازمند محافظت در سطح بالا با داشتن نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای پیشرفته برای جلوگیری از حملات که با روش های مختلف توسط هکرها جهت نفوذ و دسترسی به اطلاعات رخ می دهد می باشد.

تأمین امنیت بر روی یک شبکه، دسترسی و کنترل تجهیزات شبکه همچون مسیریاب، سوئیچ یا دیوارهای آتش و… است.

تیم امنیتی ما به صورت مستقیم محصولات شرکت های معتبری چون Juniper و Fortinet را در ایران به شما عرضه خواهد نمود. شما می توانید تمام محصولاتJuniper و Fortinet را در ایران با لایسنس‌های مربوطه به آن از ما دریافت کنید و از مشاوره ما برای راه حل‌های امنیتی در این زمینه بهره‌مند شوید. علاوه بر این، محصولات دیگری چونWAF (Web Application Firewall) ،IDP ، UC و … نیز موجود می‌باشند.

محصولات UTM و فایروال‌های شرکت جونیپر به نامه سرخ از قدرت مد‌رنترین محصولات این حوزه می‌باشند. محصولات UTM و فایروال‌های شرکت Fortinet به نام Fortigate از قوی‌ترین و کاربر پسند‌ترین محصولات این زمینه می باشند.

درباره ما

شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار در سال ۱۳۹۴ در جهت اشتغالزایی و کارآفرینی با ایجاد یک هلدینگی از افراد متخصص و شرکت ها و تیم ها مختلف در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد گردید.
ما با ایجاد مجموعه ای از سایت های مختلف در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، طراحی، برنامه نویسی و امنیت شبکه که حوزه اصلی فعالیت این شرکت می باشد اماده ارائه خدمات خود در بهترن سطح و کیفیت می باشد.
ما با داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای علاوه بر ارائه خدمات امنیت، دوره های آموزشی امنیت را با داشتن امکانات مجهز اجرا و برگزار می نمایم.

شماره تماس: ۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس سایت: www.iranianmandegar.ir

آدرس ایمیل: info@icmap.ir

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط