خدمات مشاور مدیریت

0 ﷼ برای فروش

aq.consult
aq.consult Not verified

عضو از اکتبر 31, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5474

  • اضافه شده: اکتبر 31, 2017

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 690

توضیحات

خدمات مشاور مدیریت : استراتژی تعریف محدوده ای است که یک شرکت می خواهد در آن منحصر به فرد باشد. کارشناسان ما در حوزه های مشاوره مدیریت نظیر تدوین کتابچه منابع انسانی و شرایط احراز شغل و مسئولیت ها، ارزیابی صلاحیت کارکنان و تعیین شاخص ارتقاء شغلی می باشد.

تهیه و مستند سازی مدارک سیستم های مدیریتی و استاندارد و اخذ گواهینامه های نظیر(ISO9001:2015، ISO14001:2015 ، HSE و …) ،تدوین استراتژی های کوتاه و بلند مدت در جهت توسعه خدمات و دستیابی به اهداف سازمانی از جمل خدمات ما می باشد.

خدمات مشاور مدیریت در حوزه منابع انسانی و بازاریابی، ایجاد و توسعه کمپین های تبلیغاتی آنلاین ، بهینه سازی وبسایت و نشریه های داخلی و ….. آماده ارائه راهکار های مدیریتی به شرکت ها و صنایع در سراسر کشور می باشد.

ضمناً امکان برگذاری انواع دوره های آموزشی در حیطه مدیریت، کیفیت و ارتقاء سطح دانش کارکنان بر حسب تقاضای شما فراهم گردیده . کلیه خدمات ما با بودجه سازمان شما ارائه می شود. نوآوری بحث اصلی در حوزه خلق ثروت است.
برای دریافت کاتالوگ ها و شرح خدمات ما از طریق شماره تماس ۲۲۸۹۴۵۸۹-۰۲۱ و یا ایمیل aq.consult@yahoo.com با ما در ارتباط باشید

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط