جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8787

  • اضافه شده: دسامبر 30, 2018

  • بازدیدها: 1018

توضیحات

اگر قصد دارید تبدیل به یک نماینده بیمه عمر پاسارگاد در سطح بالا و در لول جهانی شوید یا این که آیا این مسیر شغلی برای شما درست باشد قصد اطمینان حاصل کردن دارید، چندین ویژگی وجود دارد که بایدداشته باشید و برای رشد آنها نهایت توان خود را به کار گیرید.

یک نماینده بیمه درجه۱ اگر قصد موفقیت بیش از پیش در سطوح مختلف را دارد باید دارای ویژگی های زیر باشد.

برخی از ویژگی های یک نماینده برتر

مهارت های مختلف جمعیتی

اولا نیازهای مشتری را برآورده کند – یک عامل این است که فقط برای کسب یک کمیسیون بالا کار را انجام ندهد و صرف نظر از نیاز مشتری، وی را تحت نظارت قرار دهد تا مشکلی برای او پیش نیاید. نمایندگان و کارگزارانی که با دقت به آنچه مشتریان درباره چشم انداز خود می گویند توجه کنند، می توانند اعتماد آنان را به دست آورند، که سخت ترین بخش کار آنهاست.

کسانی که مایل به این هستند که مشتریانشان حق بیمه خود را افزایش دهند باید بیش از آنها را حمایت کرده و به صورت مستمر مزایای بیمه را به آنان یاد آور شوند، زیرا اگر به نیازهای آنها توجه کنند، احتمال بیشتری دارد که موفق شوند.

به مشتریان خودخدمات برتر را عرضه کنند

خدمات به مشتریان خوب – مشتریانی که قادر به دریافت مشاوره در زمان نیاز به آنها هستند، احتمال بیشتری دارند که باقی بمانند و اطمینان داشته باشند که خدمات و پوشش های بیمه ای برای آنها مفید است.

پاسخ موقتی به سوالات و تماس های تلفنی ضروری است، و شما باید قادر به انجام آنچه که می گویید باشید، زمانی که می گویید این کار را انجام می دهید یا حداقل دلیل خوبی برای اینکه چرا نمی توانید انجام دهید به مشتری خود ارائه نمائید. یکی از شکایات اصلی کسانی که بیمه های زندگی را خریداری می کنند این است که هیچ کس نمی تواند در پاسخ به سوالات خود پس از خرید این پوشش، پاسخ دهد.

هوش هیجانی – این شامل توانایی گوش دادن و همدردی با مشتریان در سطح عمیق تر است تا بتوانند آنچه را که واقعا می خواهند و نیاز دارند، بفهمند. یک عامل خوب این است که به خوبی مشتری خود را بشناسید و بدانید چگونه می توانید به مشتری کمک کنید، حتی زمانی که مشتری مرده است!.

سطح انرژی بالا – یکی از مهمترین صفات یک نماینده بیمه خوب این است که آنها به نظر برسد هیجان زده و مشتاق در همه زمان ها وتمام شرایط است.

پایداری – این احتمالا مهم ترین ویژگی حیاتی هر عامل بیمه گر خوب است. کسانی که در این زمینه کار می کنند، باید در طول دوره کاری خود به طور روزانه در معرض رد شدن و نادیده گرفته شدن قرار بگیرند و این کار را با لبخند انجام دهند. نمایندگان بیمه خوب متوجه می شوند که هر “نه” نه تنها آنها را به مشتری دور نمیکند ، بلکه آن فرد را به وی نزدیک تر هم می کند.

 

آگهی های مرتبط