دانلود هزاران طرح توجیهی

60 ﷼ برای فروش

iranicc
iranicc Not verified

عضو از ژانویه 12, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6464

  • اضافه شده: ژانویه 12, 2018

  • قیمت تخفیف: 60 ﷼

  • قیمت عادی: 60 ﷼

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 766

توضیحات

دانلود هزاران طرح توجیهی

با توجه به آنچه که اطلاعات دارید، می توان مطالعات امکان سنجی (طرح توجیهی فنی – اقتصادی) را فرآیندی کنترل شده جهت شناسایی فرصت ها و تهدیدهای اجرای یک پروژه اقتصادی یا ورود به یک موقعیت سرمایه گذاری دانست. مطالعات مذکور همراه با شرح کاملی از نیازمندی های اجرای طرح، وضعیت گذشته، حال و آینده پروژه و برآورد عواید با در نظر گرفتن ریسک های موجود صورت می گیرد.

اهمیت طرح توجیهی تا به آنجایی است که در کشورهای پیشرفته، در حکم گام نخست در فرآیند اتخاذ تصمیم گیری سرمایه گذاران و مدیران ارشد سازمان به حساب می آید. مطالعات امکان سنجی در هزاران طرح توجیهی را می‌توان نقطه عطف فرآیند تصمیم‌گیری در اجرای پروژه یا انجام سرمایه‌گذاری دانست، چراکه نتیجه این مطالعات روند سرمایه گذاری را مشخص کرده و به این پرسش پاسخ می دهد که آیا پروژه توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟ طرح توجیهی در بخش های مختلف یک فعالیت صنعتی می تواند تهیه و تنظیم شود ، مانند تهیه طرح توجیهی در بخش گردشگری، خدمات، تولید و کشاورزی. طرح توجیهی علاوه بر نمایان کردن دورنمایی از پروژه و تعیین نقشه راه برای سرمایه گذار، کاربردهای دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، اخذ موافقت اصولی، افزایش سرمایه و تامین مالی پروژه اشاره نمود.

دانلود هزاران طرح توجیهی

آیا تمایل دارید به کاملترین بانک طرح توجیهی در ایران دسترسی نامحدود داشته باشید !
اگر در فاز مطالعه ی انتخاب کسب و کار خود میباشید و خرید یک یا ۲ طرح توجیهی کمکی به شما نمیکند …. ما راه حل بهتری را به شما پیشنهاد میکنیم .
با عضویت در وبسایت گسترش کارآفرینی ایران فقط با پرداخت هزینه ی ۳ طرح توجیهی میتوانید به بیش از ۱۲۰۰ عنوان طرح توجیهی دسترسی نامحدود داشته باشید. و همچنین از مزایای دیگر وبسایت نیز نظیر مقالات مختلف در زمینه های مختلف کارآفرینی نیز بهره مند گردید .
این وبسایت به منظور یاری رسانی به کارافرینان و سرمایه گذاران محترم کشور راه اندازی گردیده و همینطور تنها وبسایت مرجع در زمینه ی سرمایه گذاری و کاآفرینی و همینطور بازرگانی میباشد و میتواند منبعی برای اساتید دانشگاه و یا تحقیقات دانشجویی باشد.
پس با ما همراه باشید.
وبسایت گسترش کارآفرینی ، راه حل سرمایه گذاری و کارآفرینی
http://www.2invest.ir/fa/downloads/business-plan
مشاوره و راه اندازی کسب وکار

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط