جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8702

  • اضافه شده: دسامبر 21, 2018

  • بازدیدها: 913

توضیحات

بیمه پاسارگاد

باعث اغتخار است که شرکت بیمه پاسارگاد در تاریخ ۱۸/۱۱/۱۳۸۵ با هدف ارائه خدمات بیمه ای و کسب سود متوازن و همسو با منافع ملی کشور در رشته بیمه های زندگی و غیر زندگی با شماره ثبت ۲۹۰۰۷۰ و با سرمایه اولیه ۴۵۰ میلیارد ریال که ۵۰% آن پرداخت شده بود،توسط گروه مالی پاسارگاد در اداره ثبت شرکت ها و موسسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید.

این شرکت در تاریخ ۲۹/۱۱/۱۳۸۵ پس از طی کردن تشریفات لازم پروانه فعالیت خود را در همه رشته های بیمه ای از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با شماره ۳۴۶۰۵ دریافت نمود.

شرکت بیمه پاسارگاد مفتخر است که مجوز قبولی اتکایی به شماره ۲۵۵۹۸ را در سال ۱۳۸۵ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و با صدور اولین گواهی قبولی در همان سال فعالیت خود را در این بخش آغاز نمود و این مجوز همه ساله از جانب بیمه مرکزی تمدید شده است.

شرکت بیمه پاسارگاد در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در سال ۱۳۹۴ با اکثریت آراء سرمایه اولیه خود را به ۴۰۸۲ میلیارد ریال افزایش دادند.

میزان سرمایه شرکت

(میزان سرمایه ثبت شده و پرداخت شده در نوبت اول ۲۰۴۱ میلیارد ریال می باشد.) شرکت بیمه عمر پاسارگاد درحال حاضر دارای شبکه گسترده ای از نمایندگان، شامل ۲۲۰۰ نمایندگی عمومی و ۸۴۰۰ نماینده فروش تخصصی بیمه های عمر تامین آتیه(عمر و سرمایه گذاری ) می باشد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر شرکت بیمه پاسارگاد دارای بزرگترین شبکه فروش تخصصی بیمه های عمر و سرمایه گذاری در بین تمام شرکت های بیمه ای فعال در بازار ایران می باشد و در حال حاضر با صدور بالغ بر ۵۰۰۰۰ فقره بیمه نامه عمر و تامین آتیه طی هر ماه به عنوان رکورد دار این صنعت محسوب می شود.

کارشناسان ما در تمام زمینه های مختلف بیمه عمر پاسارگاد آماده عرضه مشاوره به شما عزیزان به صورت رایگان می باشد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان ، با ما همراه باشید.

آگهی های مرتبط