درج آگهی موثر

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 3783

  • اضافه شده: ژوئن 12, 2017

  • بازدیدها: 1270

توضیحات

درج آگهی موثر

درج آگهی

درج آگهی موثر : شاید سالیان سال است که برای صنعت و تجارت خود زحمت کشیده و وقت صرف کرده اید، اما آنگونه که انتظارش را داشته اید کالا یا خدماتی که ارائه می دهید تبدیل به یک برند نام آشنا برای مصرف کنندگان نشده باشد هرچند که ممکن است مشتریان خوبی داشته باشید.

حتی ممکن است برای برند سازی صنعت خود هزینه ی بالایی در راه تبلیغات پرداخت کرده باشید، اما در این راه موفق نشده اید.
در این مطلب میخواهیم درباره درج آگهی موثر بپردازیم. چه کارهایی لازم است انجام دهید تا تبلیغات شما موثر واقع شود ؟

نقشه جامع صنعت از مجموعه سایت های شرکت ایرانیان ماندگار، با فعالیت در حوزه صنعت و توسعه کسب و کار آماده خدمت رسانی به شما صنعتگران و تجار محترم می باشد تا بتوانید هرچه بهتر فعالیت تجاری خود را بهبود بخشید. همراه ما باشید.

درج آگهی موثر

برای اینکه درج آگهی موثری داشته باشید باید مشخص کنید روی چه چیزی میخواهید شروع به تبلیغات کنید و همه جوانب آن را در نظر گیرید. بطور مثال تبلیغ بر روی پوشاک کودک یا تبلیغ یک لوازم آشپزخانه ؟

مخاطبین و خریداران محصول مورد نظر شما چه کسی است؟

درج آگهی موثر

درج آگهی موثر

برای تبلیغات پوشاک کودک، مخاطب شما مشخص هستند که افرادی خردسال هستند، اما خریدار این محصول شما مادران هستند که تصمیم میگیرند چه پوشاکی برای کودکشان تهیه کنند، در نتیجه برای اینکه درج آگهی موثری داشته باشید، تبلیغ شما باید مادران را مورد هدف قرار گیرد.
باید توجه داشته باشید شما قرار است پوشاک کودک را به مادران بفروشید نه به اطفال

توجه به این نکات کلیدی باعث اختلاف های بزرگ در تاثیر آگهی می شود و نتایج فروش و برندسازی را تعیین می کند.

توجه به دغدغه مشتری

نکته دومی که برای درج آگهی موثر باید مدنظرتان باشد، توجه به دغدغه های مشتریان است. وقتی پیامی را برای تبلیغات آماده می کنید، باید توجه داشته باشید تا آن پیام بتواند پاسخگوی دغدغه مشتریان باشد و اعتماد آن ها را جلب کند.

در نظر بگیرید اگر هدف شما زنان هستند، برای اینکه درج آگهی موثر داشته باشید، احساسات و دغدغه های زنانه ظریف آن ها را در نظر گیرید. اما اگر هدف تبلیغاتی شما مردان هستند، باید توجه داشته باشید ذهن مردان بر اساس منطق و محاسبه دودوتا چهارتا کار می کند و باید روی قوه منطق و توانایی محاسباتی آن ها تمرکز کنید تا نتیجه تجزیه و تحلیل آن ها نتیجه مطلوب دهد.

هم زبان شدن با مشتری

نکته ی دیگر که برای درج آگهی موثر باید مدنظر داشته باشید، هم زبان شدن با مشتری است.

سعی نکنید اطلاعات و دانش خود را به رخ مشتریان بکشید و در تبلیغات خود فخر فروشی کنید. با مشتری به زبان خودش صحبت کنید و با او هم کلام شوید تا مشتری احساس راحتی کند و تبلیغ شما را به خوبی بتواند درک کند.

اگر مشتریان شما یک خانوم خانه دار است، سادگی و لطافت آن را در نظر گیرید و اگر مشتری شما یک استاد دانشگاه است، توانایی علمی و سطح آگاهی او را در نظر گیرید و از یاد نبرید. اینگونه طرف مقابل شما جایگاه خود را در سازمان شما احساس می کند و به راحتی می توانید آن را جذب کنید.

با رعایت این نکات که هزینه ای ندارد درج آگهی موثر می توانید داشته باشید و به نتایج مطلوبی برسید.

 

درج آگهی موثر

درج آگهی موثر

مشاورین شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار همراه شما خواهند بود و به سوالات شما پاسخ خواهند داد. کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید تا از اطلاعات بیشتری در این زمینه بهره مند شوید.

شرکت ایرانیان ماندگار

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰

آدرس : تهران – میدان سپاه – خیابان خواجه نصیرالدین شرقی – کوچه غزنوی – پلاک ۲ – طبقه سوم

آگهی های مرتبط