دستگاه تصفیه آب و فاضلاب

برای فروش

primeaqua
primeaqua Not verified

عضو از ژانویه 13, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6473

  • اضافه شده: ژانویه 13, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: خوزستان

  • بازدیدها: 893

توضیحات

دستگاه تصفیه آب و فاضلاب

شرکت اب پاکسازان تولید کننده انواع سیستم های تصفیه آب و فاضلاب ویژه صنایع، دام و طیور، کشاورزی و گلخانه ای، مصارف بیمارستانی و … می باشد.تصفیه آب فرآیند مناسب‌سازی آب برای استفاده از آن و یا تبدیل به حالت طبیعی آن است. بنابراین، باید قبل و بعد از استفاده از آب، آنرا تصفیه نمود. تصفیه موردنیاز به نوع استفاده بستگی دارد. به‌عنوان مثال، تصفیه آب خاکستری (پساب حمام، شستن ظرف‌ و شستشو) با تصفیه آب سیاه (فاضلاب توالت) متفاوت است. تبدیل فاضلاب توالت در خانه‌های شهری امکان‌پذیر نیست. با این‌حال، این کار در یک مجتمع اداری ۳۰،۰۰۰ فوت مربعی در مؤسسه تحقیقات آسیایی، دانشگاه British Columbia انجام می‌شود.

در تصفیه آب از علومی همچون علوم‌ پایه، مهندسی، بازرگانی و هنر استفاده می‌شود. عملیات تصفیه ممکن است شامل روش‌های مکانیکی، فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی باشد. همان‌طور که پایه و اساس فن‌آوری، علوم‌ پایه است، در مهندسی نیز این اطمینان به‌دست می‌آید که آن فن‌آوری به‌عنوان یک طرح، قادر به انجام کار می‌باشد. زلال کردن و استفاده از آب هنر است.

در بخش‌ بازرگانی، شرکت‌های RGF Environmental ، Water Energy Technologies ، Aquasana Store ، Vitech ، Recalyx Industrial SDN BHD and PACE Chemicals ltd ، شرکت‌هایی هستند که فرآیندهای مختلف تصفیه آب و فاضلاب را ارائه می‌کنند. شرکت Millipore، شریک Fisher Scientific ، خطوط تصفیه‌‌ی زیادی جهت تولید آب بسیار خالص را، بااستفاده از ترکیب ممبرین‌های زغال فعال و فیلتر اسمز معکوس، عرضه می‌کند. سایت‌های اینترنتی این شرکت‌ها اطلاعات مفیدیصنایع بسیار متفاوتی وجود دارند، و منابع آبی مختلف معمولاً قبل و بعد از استفاده باید تصفیه شوند. تصفیه قبل از استفاده و تصفیه فاضلاب ، یک فرصت و یا یک چالش خاص را ارائه می‌کند. تنها یک نکته کلی برای برخی از فرآیندهای صنعتی آورده شده است.

تصفیه فاضلاب شهری و خانگی، آب (پساب) استفاده شده را به‌گونه‌ای تبدیل می‌کند که برای محیط زیست قابل پذیرش و یا حتی قابل آشامیدن نیز بشود. هر مرکز شهری نیاز به چنین امکاناتی دارد. در مورد آب ارائه می‌کنند. یک متخصص و یا مشاور زیست محیطی ارائه دهنده خدمات اینترنتی، و در صورت نیاز ایجاد تغییر متناسب با نوع درخواست می‌باشد.

برای مشاوره صنعتی با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط