ذهن کارآفرینی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4372

  • اضافه شده: آگوست 22, 2017

  • بازدیدها: 923

توضیحات

ذهن کارآفرینی

ذهن کارآفرینی : کارآفرینی همان طور که از نامش پیداست به خلق یک کار گروهی برای افراد متقاضی کار منجر می شود .نشانه هایی که باعث می شود شما بدانید که ذهن کارآفرین دارید به صورت زیر می باشد:

  1. اهل اقدام و عمل کردن هستید: انسان هاییی که عمل می کنندبه احتمال زیاد توانایی کار آفرینی را دارند. چرا که اینگونه افراد هدفمند هستند و در طی فعالیت هایی که انجام می دهند تجربه کسب می کنند و شکست هایشان را دوباره تکرار نخواهند کرد.
  2. اغلب این افراد ترسو هستند: از ترس از شکست در کار نهایت وقت و تلاش خود را صرف می کنند تا کار ار به بهترین وجه ممکن انجام دهند
  3. اجازه نمی خواهید: کار آفرینان هیچ گاه از وضع موجود راضی نیستند و تلاش خود را برای تغییر وضعیت میکنند.
  4. ترس از اقدام ندارند
  5. تغییر و تحولات را دوست دارند
  6. چالش را دوست دارند
  7. بر روی هدفشان تمرکز می کنند و وقتی موضوع را به خوبی فهمیدند اقدام می کنند

ذهن کارآفرینی

ذهن کارآفرینی

کارآفرینی

به طور کلی می توان گفت کارآفرینی مدیریت خطرات یا به عبارت دیگر ریسک پذیری آگاهانه است. کارکافرینان به خوبی می توانند با سختی ها و مشکلاتی که پیش رو دارند دست و پنجه نرم کنند. معمولا این افراد همواره از شرایط موجود ناراضی هستند و سعی در تغییر شرایط دارند. به عبارت دیگر می توان گفت افرادی که ذهن کارآفرینی دارند یک نا رضایتی مثبت از محیط اطراف خود دارند چراکه می کوشند همواره شرایط را به بهترین نحو ممکن تغییر دهند. با توجه به مطالب گفته شده افرادی که اهل مبارزه نیستند یا رسک پذیر نیستند برای این شغل مناسب نخواهند بود چراکه کار آفرینان فراتر از نقطه آسایش خود قدم بر میدارند و زندگی ماجراجویانه و پرتنش را انتخاب کرده اند.

کارآفرینان موفق فروتن هستند. آنها میدانند که برای تحقق اهداف خود به یاری و کمک دیگران نیاز دارند. آنها می دانند نیازی نیست که در تمام مواقع جواب همه سوالات را بدانند و یا این که جزء باهوش ترین افراد باشند ولی به جذب افراد باهوش نیاز دارند.

افرادی که دارای ذهن کارآفرین هستند، خود را در راس فعالیت هایی که انجام می دهند می دانند، پس در نتیجه می توانند به نیروی کار خود انگیزه برای فعالیت هرچه بیشتر و در نتیجه منجر به سوددهی برای کار بشود.

کارآفرینان موفق در جمع آوری یک تیم خوب برای کار بسیار قوی عمل می کنند. آنها به خوبی می دانند که داشتن یک تیم خوب می تواند آنها را در رسیدن به هدف کمک کند. پس افرادی که دارای ذهن کارآفرین هستند، در استعدادیابی بسیار قوی عمل می کنند. این افراد به سبب فروتنی که دارند از کسانی که از خودشان باهوش تر و با مهارت بیشتری هستند آموزش میبینند و آنها را معلم خود می دانند.

متاسفانه در بسیاری از مواقع با جوانانی مواجه می شویم که نمی توانند از کارفرمای خود حرف شنوی داشته باشد و به فکر کار آفرینی می افتند. ولی این تصور اشتباه است و کارآفرینی به این معنا که شما هیچ گاه کارفرما یا رئیس نخواهید داشت، نیست. در واقع مشتریان شما، کارفرمایان شما هستند پس در نتیجه اگر تصور می کنید با رفتن به دنبال کارآفرینی نیازی به جواب پس دادن ندارید، توهمی بیش نیست.

نکته مهمی که باید در رابطه با یک کارآفرین خوب بدانید آن است که آنها باید استقامتی فراتر از سایر انسان ها داشته باشد. این استقامت از باهوش بودن و سرمایه داری نیز مهمتر  است. کارآفرینانی که در تحمل سختی ها و مشکلات صبورند، می آموزند که برای دستیابی به موفقیت، باید رنج  ها و مشکلات زیادی که سر راهشان است را تحمل کنند تا به هدف خود برسند.

افرادی که ذهن کارآفرین دارند، دارای مهارت هایی همچون روانشناسي ارتباط با مشتري و موقعيت‌شناسي هستند. این افراد بازارگردی را یک اصل مهم می دانند و نمی توانند چیز هایی که مطابق با میلشان است را روانه بازار کنند و از مشتریان توقع خرید داشته باشند. بازار کار، کارآفرینان محدود به فکر و اندیشه مشتریان است. حال این شما هستید که با توجه نمودن به نیاز بازار می توانید محصولی را ابداع کنید که مشتریان به فکر آن نبوده اند ولی زمانی که آن محصول وارد بازار می شود از آن استقبال می کنند.

کارآفرینان موفق میدانند که مهمترین اصل برای تاسیس یک سازمان سودآوری است در نتیجه مشتریان خود را به سه دسته تقسیم می کنند:

دسته اول عالی هستند که باید تمام وقت و انرژی خود را صرف کنند تا خشنودی و رضایت آنها را جلب کنند، چراکه آنان بیشترین سود را برای شما به ارمغان می آورد.

دسته دم خوب هستند. آنها نسبت به دسته اول سود دهی کمتری دارند و این جزء وظایف و مسئولیت های شما است که با یک برنامه ریزی عالی و خلاقانه آنها را مانند دسته اول به سوددهی عالی برسانید.

و دسته آخر هزینه ای که برای آنها صرف می شود بیشتر از سودش است.

آدرس : تهران، میدان سپاه، خیابان خواجه نصیرالدین

       شرقی، کوچه غزنوی، پلاک ۲، طبقه سوم

آگهی های مرتبط