راه های ثبت اختراع

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 4704

  • اضافه شده: سپتامبر 6, 2017

  • بازدیدها: 697

توضیحات

راه های ثبت اختراع

راه های ثبت اختراع :  در حالی که بسیاری از مردم در ابتدا فکر می کنند از اجرای، واقعیت اجرای ثبت اختراع است که طولانی، گران و نامطمئن است. اکثر شرکت ها به صورت تصادفی در دعاوی ثبت اختراع شرکت نمی کنند و شما نیز نباید. در اینجا شش راه دیگر که می توانید یک حق ثبت اختراع به کار بگذارید وجود دارد:

ثبت اختراع

راه های ثبت اختراع : برای جلوگیری یا به تاخیر انداختن رقابت از حمله به چمن شما. با داشتن توانایی درخواست معافیت ثبت اختراع به مالکیت فکری خود، رقبا را به اطلاع شما می رسانند. آنها می دانند که اگر شما در نهایت یک حق ثبت اختراع دریافت می کنید، شما می توانید از ادعای خسارت وارده به اولین اقدام تخلف
برای استفاده به عنوان یک ابزار بازاریابی ثبت نام برای ثبت اختراعات به شما امکان می دهد ارتباط برقرار کنید که اختراع شما «اخطار ثبت اختراع» است. این می تواند به شما در پیشبرد نفوذ بازار کمک کند، در حالی که شما را به عنوان رهبر فکر در بخش بازار خود قرار می دهد.

راه های ثبت اختراع

راه های ثبت اختراع

برای کشف مجوز اگر اختراع شما بر روی یک محصول موجود بهبود یافته باشد یا برای یک طرف دیگر ارزشمند باشد، می توانید هر زمان که مورد اختراع شده خود را با استفاده از مذاکره بر یک توافق نامه مجوز استفاده می کنید، جبران خسارت دریافت کنید.
برای مقابله با رقبا خود. اگر رقیب مستقیم شما حق اختراع را بدست آورده باشد، می توانید اختراع خود را به عنوان یک راه برای حفظ اهرمی دنبال کنید.
برای بهره برداری در طول مذاکرات سرمایه گذاری M & A یا سرمایه گذاری مشترک. اختراعات می توانند در طی مذاکره در مورد معاملات پیچیده کسب و کار، به عنوان چیپ های چانه زنی یا دارایی های اضافی در ترازنامه عمل کنند.
برای ایجاد ارزش شرکت برای سرمایه گذاران بالقوه و فعلی. در بیشتر موارد، سرمایه گذاران به عنوان ارزش افزوده به ثبت اختراع خواهند پرداخت. برای جذب سرمایه ریسک، داشتن حفاظت از ثبت اختراع رسمی در اطراف اختراعات شما می تواند بزرگ باشد.

آگهی های مرتبط