ساخت و فروش دستگاههای CNC

برای فروش

cnc
cnc Not verified

عضو از مارس 3, 2019

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 9002

  • اضافه شده: مارس 4, 2019

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: آذربایجان شرقی

  • بازدیدها: 696

توضیحات

آذر سام CNC

ساخت و فروش دستگاههای پرس وکیوم ممبران ودستگاههایCNC چوب، MDF ، فلز ، سنگ ، شیشه ، لیزر ، طلا ، چرم ،هوابرش ، برش پلاسما و

در سال۱۳۸۴ با آغاز تحقیقات در زمینه اتوماسیون صنعتی و رباتیک پا به این عرصه نهادیم.

در سال ۱۳۸۷ با عرضه اولین نمونه سی ان سی پانچ دو سندان متحرک به همراه نرم افزار کنترلی انحصاری امکان کنترل با کامپیوتر و یا اینترنال با پروتکل ارتباطی منحصر به فرد که به همراه این نرم افزار یه برد هوشمند با سه هسته  پردازشگر Driver , Main , Monitoring به اولین تولید سی ان سی تحقیقاتی و ورود به بعد صنعتی و ثبت اختراع نایل شدیم.

آذر سام CNC

در سال ۱۳۸۸ در زمینه ساخت ماشین آلات سی ان سی چوب و منبت و فلیم کات و پلاسما فعالیت خود را گسترش دادیم, و با توجه به نبود کنترل مناسب برای ماشین آلات هدف اقدام به طراحی و ساخت کنترلر نمودیم.

با توجه به گسترش ماشین آلات سی ان سی در زمینه چوب و ام دی اف برای بروز سازی و تنوع این ماشین آلات تلاش نمودیم, از جمله طراحی و ساخت ماشین آلات ۵ محور با مشارکت برخی از همکاران جزء اولین افراد در ایران بودیم.

از جمله خدمات در زمینه سی ان سی به خصوص زمینه چوب و منبت تلاش برای ارایه نرم افزار جی کد گیری مناسب برای ۴ محور به بالا بود که با بررسی نرم افزار های بسیار من جمله SurfeCAM,AlphaCAM,MasterCAM,Powermill و … که نهایتا پاورمیل به دلیل ساختار جمع و جور و جا افتاده بودن در ایران و نیز دارا بودن استراتژی های بسیار انتخاب گردید. که متناسب با نیاز آموزش برای قشر تازه ورود منبت به عرصه سی ان سی اولین نسخه از نرم افزار فارسی و انگلیسی همزمان با هم ارایه گردید. از جمله خدمات ما در این عرصه ارایه پست های مناسب برای منبت ۴ محور و ۵ محور بوده است که نیاز اساسی در این برحه از صنعت منبت بود.

در کنار طراحی و ساخت ماشین آلات سی ان سی ساخت دستگاه های پرس وکیو م نیز اضافه گردید.

در تمامی این مدت توانستیم در کنار طراحی و تولید این ماشین آلات بر روی صنعت روباتیک و هوشمند سازی ربات ها نیز فعالیت کنیم , که در سال ۱۳۹۵ توانستیم اولین ربات آزمایشی برنامه پذیر خود را راه اندازی نماییم, که تا سال ۱۳۹۶ به یک نسخه از بازوی ربات تکامل یافته هوشمند دست یافتیم. در حال حاضر با همکاری یک شرکت ژاپنی بر روی صنعتی سازی این رباتها فعالیت داریم که به زودی اولین نسخه از این ربات را عرضه خواهیم کرد.

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط