سایت همراه رایانه

0 ﷼ برای فروش

jafar abdi
jafar abdi Not verified

عضو از فوریه 20, 2018

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7102

  • اضافه شده: فوریه 20, 2018

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 1017

توضیحات

سایت همراه رایانه

سایت همراه رایانه ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ (همراه موبایل) پاسخگوی تلفنی مشکلات کامپیوتری و گوشی می باشد همراه رایانه مشاوره حل سوالات کامپیوتری و رایانه همراه و گوشی به صورت شبانه روزی می باشد .همراه موبایل برند دیگر همراه رایانه پاسخگوی سوالات کامپیوتری و سوالات گوشی موبایل می باشد در صورتی که در هر کجای کشور ایران هستید می توانید مشکلات خود را در زمینه تکنولوژی را به صورت شبانه روزی حل کنید و بدون نیاز به رفتن به تعمیرگاه حل کنید . این سایت ، سایت جدید همراه رایانه می باشد که به تازگی افتتاح شده است شرکت همراه رایانه با در اختیار داشتن پرسنل متخصص در زمینه موبایل و آپدیت کردن این افراد سعی دارد تمامی سوالات و مشکلات در رابطه با برند های مختلف موبایل را پاسخگو باشد.

مشکلات کامپیوتری

همراه رایانه با تجربه ای که در زمینه فناوری اطلاعات پیدا کرده می تواند مشکلات کامپیوتری افراد را در هر ساعت از ایام هفته حل کند. روشی در مرکز همراه رایانه وجود دارد که از طریق آن می توانید هزینه مشاوره را با ۵۰ درصد قیمت پرداخت کنید و هزینه مشاوره همراه رایانه برای شما با نصف قیمت انجام می شود که این روش ساده می باشد .

در سایت همراه رایانه می توانید از خدمات آموزشی سایت همراه رایانه استفاده کنید و نیز درخواست نمایید که آموزش مشکلات سخت افزاری کامپیوتری و مشکلات نرم افزاری کامپیوتری شما را در وب سایت خود قرار دهیم .

شما در تمامی ساعات شبانه روز حتی در ساعات بامداد و ایام تعطیل می توانید از خدمات مشاوران ما بهره مند شوید. در صورتی که پیشنهاد یا نظر یا انتقادی در رابطه با همراه موبایل (یا پاسخگویی مشکلات توسط مشاوران) دارید از طریق پست الکترونیکی ما در ارتباط باشد.
شرکت ما مفتخر است که به عنوان یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی موبایل به صورت شبانه روزی خدمتگذار شما هم میهنان عزیز است حتما برای شما بارها و بارها اتفاق افتاده که درهنگام کار با رایانه همراه ، کامپیوتر ، گوشی موبایل هوشمند و در کل کار با تکنولوژی به مشکلاتی برخورد کرده اید .

برای حل سوال و مشکل رایانه و یا تلفن همراه تان ، بهترین گزینه و راحت ترین گزینه استفاده از تجربه شخصی دیگران و راهنمایی گرفتن از متخصصان و کارشناسان در این زمینه می باشد.

همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی می باشد شما کاربران عزیز میتوانید برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات خود با این مرکز تماس بگیرید .
همچنین شما کاربران میتوانید از طریق شماره تماس۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.
برای بازدید از یکی دیگر از سایت های همراه رایانه به لینک مورد نظر سر بزنید
http://www.hamrahpc.com

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط