جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7337

  • اضافه شده: مارس 7, 2018

  • بازدیدها: 938

توضیحات

سیستم اعلام حریق zeta

سیستم اعلام حریق zeta(زتا) در دو نوع متعارف و آدرس پذیر وجود دارند. که مشتریان بر اساس نیاز خود همچنین بررسی کارشناسان می توانند یکی از این دو نوع محصول را انتخاب نمایند. شرکت تولید کننده سیستم های اعلام حریق زتا در انگلستان می باشد و یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه می باشند.

سیستم های اعلام حریق zeta دارای تایییه آتش نشانی و نشان استاندارد اروپا در این زمینه یعنی LPCB می باشد. این شرکت دارای سابقه ۲۵ ساله در ایران در فروش در بازار ایران را داراست و تا به اینجا به خوبی جواب نیاز مشتریانش را داده است.

جهت خرید و نصب سیستم اعلام حریق آدرس پذیر می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

سیستم اعلام حریق zeta

سیستم اعلام حریق zeta دارای هشدار دهنده های دود و حرارت و همچنین دتکتور ترکیبی یعنی دود و حرارت می باشد. از جمله امکانات جالب آن آژیر های داخلی و خارجی آن جهت اعلام خطر می باشد. همچنین این سیستم به غیر از ویژگی های یاد شده دارای تمامی امکانات دستگاه های اعلام حریق نیز می باشد.

سیستم اعلام حریق zeta(زتا) تمامی نیاز های شما را در حفظ و نگهداری هر چه بهتر از منازل شما برطرف می کند. حال فقط لازم است که شما با توجه به نیاز خود نوع این سیستم  را انتخاب کنید. باید توجه داشت که سیستم  اعلام حریق متعارف همانند دیگر دستگاه های موجود در این زمینه عملکردی یکسان اما مورد قبول تر دارد.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر

حال آنکه سیستم اعلام حریق آدرس پذیر دارای مشخصات و همچنین امکانات ویژه ای می باشد که می توان با توجه به نیاز خود از آنها استفاده نمود. سیستم اعلام حریق آدرس پذیر بصورت بی سیم و کد گذاری می باشد و تمامی اجزای آن به وسیله این کد ها با هم ست می شوند. تمامی این کار ها باعث می شوند تا دقت و امنیت این سیستم ها بالا بروند.

جهت خرید و نصب سیستم اعلام حریق آدرس پذیر می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط