جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7119

  • اضافه شده: فوریه 21, 2018

  • بازدیدها: 826

توضیحات

سیستم کنترل هوشمند ساختمان

سیستم کنترل هوشمند ساختمان ، سیستمی است که برای کنترل و نظارت  فعالیت ها و امور ساختمان بکار می رود و می تواند با توجه به تغییر شرایط در محیط، تغیرات لازم پیش فرض را بطور خودکار تغییر دهد.

جهت خرید سیستم کنترل هوشمند ساختمان می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ – ۰۹۳۸۹۴۸۷۵۸۰ تماس حاصل فرمایید.

سیستم کنترل هوشمند ساختمان یا سیستم مدیریت (BMS)  میتواند بر کلیه فعالیت های ساختمان اعم از باز و بسته شدن درب ورود و خروج افراد، سیستم های تهویه مطبوع پنجره، پرده اتاق ها ،صوتی و تصویری  و … و با توجه به کاربری ساختمان مسکونی،اداری،تجاری،بیمارستان، گلخانه و…جهت کاربرد در آنها طراحی و اجرا می شود.

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان به افراد آن محیط و استفاده کننده گان اطمینان و امنیت را به بار می آورد و این امکان را فراهم می کند که ساکنین آن محیط از تجهیزات بطور کامل تر و کارآتر بهره مند شوند و میتواند موجب صرفه جویی انرژی و همچنین موجب آسایش ساکنین شود.

سیستم کنترل هوشمند ساختمان

سیستم هایی که از طریق سیستم کنترل هوشمند ساختمان قابل کنترل می باشند.

سیستم های حفاظتی و امنیتی: میتوان سیستم های ورورد خروج کادر ،دوربین مدار بسته، سیستم اطفاء و اعلام حریق، نشتی آب و آب گرفتگی،سیستم حفاظت از برق گرفتگی را به وسییله این سیستم کنترل کرد.

سیستم ورود و خروج پرسنل،مهمانان و یا مراجعه کنندگان و سیستم آیفون تصویری:در ساختمان های مسکونی نیز امکان ثبت تصاویر مراجعه کننده ها و همچنین نمایش بر روی نمایشگر ویا حتی میتوان در صورت وجود اینترنت با مراجع کننده یا مهمان ارتباط برقرار کرد.

سیستم آبیاری:طبق برنامه از پیش تعیین شده برای آبیاری گیاهان داخل ساختمان یا حیاط بقطور خودکار اقدام می کند.

سیستم های ارتباطی،از ویژگی های دیگر سیستم کنترل هوشمند ساختمان،پشتیبانی کلیه خطوط تلفن مورد استفاده، تلفن سانترال یا پیامگیر.

محصولات دیگر ما جهت خرید،سیستم اعلام حریق،سیستم اطفاء حریق،دوربین مداربسته و…

جهت خرید سیستم کنترل هوشمند ساختمان می توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ – ۰۹۳۸۹۴۸۷۵۸۰ تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط