شارژر لیفتراک برقی

admin
admin Not verified

عضو از آوریل 8, 2017

مشاهده همه آگهی ها
جزییات تماس :
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 7053

  • اضافه شده: فوریه 17, 2018

  • بازدیدها: 1023

توضیحات

‌شارژر لیفتراک برقی

تعداد زیادی از شارژر های موجود در بازار ایران که برای شارژر لیفتراک برقی و خودرو های برقی مورد استفاده قرار می گیرند از نوع شارژر های با ترانس ۵۰hz می باشند. این شارژر ها دارای کمترین مقدار بهره وری هستند ولی به دلیل ارزانی، یکی از پرفروش ترین و رایج ترین نوع شارژر باتری های مورد استفاده می باشند.

باطری های لیفتراک به دسته های مختلفی تقسیم می شوند اما با توجه به نیاز مشتری باید خریداری شوند ما در شرکت خود با داشتن بهترین مشاوران و کارشناسان در زمینه صنعت به شما در خرید انواع وسایل از جمله شارژر لیفتراک برقی کمک خواهیم کرد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید‌شارژر لیفتراک برقیمی توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ – ۰۹۹۰۵۳۷۵۲۹۲ تماس حاصل فرمایید.

محافظت های شارژر

حداکثر زمان شارژ ۱۲ ساعت می باشد اگر در این مدت زمان شارژ باتری بطور کامل انجام نشود شارژ باطری بطور کامل قطع می شود. در پروسه شارژ هم میزان شارژ باتری توسط ال ای دی ها کنترل می شود.

شارژر لیفتراک برقی

از نکات قابل توجه برای خرید شارژر مناسب داشتن استاندارد های لازم برای یک شارژر لیفتراک برقی می باشد این استاندارد ها توسط موسسات بین المللی تعیین می شود و باید در هنگام خرید به این استاندارد ها توجه نمایید.

مشاوره ی مناسب

در زمینه خرید و تعمیر باید دقت کنید که بهترین برند را خریداری کنید و یا برای تعمیر باطری لیفتراک خود  باید آنرا به بهترین کارشناسان بسپارید تا کار شما به سرعت و به درستی انجام شوند. همچنین جهت دریافت اطلاعات در زمینه نحوه ی شارژ و تعداد دفعات لازم و … بهتر با متخصصان این صنعت تماس حاصل نمایید تا بهترین کار را انجام دهید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید‌شارژر لیفتراک برقیمی توانید با شماره تماس۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰- ۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ – ۰۹۹۰۵۳۷۵۲۹۲ تماس حاصل فرمایید.

باطری لیفتراک

لیفتراک برقی

لیفتراک

آگهی های مرتبط