جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8681

  • اضافه شده: دسامبر 18, 2018

  • بازدیدها: 1514

توضیحات

کمپانی ایژین لایف

کمپانی ایژین لایف یکی از بزرگ ترین و فعال ترین شرکت های بیمه ای در قاره ی پهناور آسیا می باشد.

این کمپانی گسترده طیف وسیعی از محصولات بیمه ای را که  شامل بیمه های بهداشت و درمان گروهی، زندگی گروهی، بیمه های فردی و بیمه های کوچک و بزرگ در زمینه ی بیمه عمر و تامین آتیه به مشتریان خود عرضه می کند. در طول سالها، اعتبار جامع برای خدمات سریع، قابل اعتماد و قابل اعتماد توسط این شرکت برای مشتریان خود به وجود آمده است.

 

قابل ذکر است که این شرکت دارای حدود ۴۰۰۰۰۰ کارمند در سراسر قاره آسیا و همینطور ۱۵۰۰۰۰

شرکت بزرگ و کوچک را تحت بیمه  پوشش خود قرار داده است این خود بیانگر این است که این سطح گسترده از مشتریان و شرکت ها نشان دهده سطح اعتماد مردم به خدمات این کمپانی است.

بازار بیمه عمر وتامین  در سال های اخیر به سرعت در حال افزایش است. بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴، این صنعت به اندازه ۱۲۰۰ درصد افزایش یافت که به وسیله ی حق بیمه نامه ها این افزایش درصد محاسبه می شد. در طول همان دوره، اکثر بزرگترین شرکت های بیمه دنیا سهام در بورس اوراق بهادار کشور های مختلف و دیگر مبادلات را به عنوان بخشی از تلاش برای اصلاح صنعت با کاهش کنترل دولت، افزایش شفافیت و افشای شرکت ها به خواسته های بازار و سهامداران را مد نظر خود قرار داند از جمله کمپانی ایژین لایف.

شایان ذکر است که کمپانی ایژین لایف با دارایی صندوق ذخیره ۱۰۸ ملیارد دلاری ، یکی از بزرگترین ذخیره های ارزی جهان در صنعت بیمه دنیا را دارا می باشد.

بیمه اقیانوس آرام

جالب است بدانید که این کمپانی ، خدمتی در زمینه بیمه درییایی را هم در کنار بیمه عمر به مشتریان ارائه می دهد که در نوع خود بی نظیر است.

شرکت ایژِن لایف ، بیمه برتر

این شرکت از بدو تاسیس  به سرعت در پنج شرکت برتر در صنعت بیمه جای گرفت. در حالی که فعالیت اصلی آن بیمه عمر است، این شرکت همچنین دارای منافع کسب و کار در صنعت سرمایه گذاری و صنعت مراقبت های بهداشتی و دریایی نیز می باشد.

آگهی های مرتبط