شرکت جلوه گستران بنای نوین

۰ برای فروش

jelvegostaran
jelvegostaran Not verified

عضو از ژانویه 30, 2018

مشاهده همه آگهی ها
اشتراک‌گذاری:

جزئیات آگهی

  • Ad ID: 6680

  • اضافه شده: ژانویه 30, 2018

  • قیمت تخفیف: ۰

  • قیمت عادی: ۰

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 934

توضیحات

شرکت جلوه گستران بنای نوین

این متریال یکی از دسته کامپوزیت‌های پیشرفته به‌حساب می‌آید و برای ساخت پروژه‌های خاص و در حالاتی تخیلی کاربرد بالایی دارد چراکه می‌تواند به‌عنوان روکش‌های خارجی مورداستفاده قرار بگیرد و به معماران اجازه می‌دهد تا دستشان برای ساخت بناهایی خاص باز باشد. این کاپوزیت ها بسیار سبک‌وزن هستند و مقاومت بالایی در برابر ضربه و مواد شیمیایی از خود نشان می‌دهند. این متریال غیر رسانا بوده و دارای گواهی ضد اشتعال است که کارفرما قادر است در هر رنگ و ابعادی آن را سفارش دهد.

 

این متریال درواقع یک نوع متریال اصلاح‌شده سیمانی جدید است. این متریال در پنل هایی به ابعاد ۳۱* ۱۲.۵ سانتی‌متری تولید می‌شود و دارای دورنگ متفاوت است. این متریال علاوه بر آنکه قدرت کار شدن در نمای بیرونی ساختمان را دارد می‌تواند به‌عنوان متریالی کارآمد در طراحی داخلی نیز مورداستفاده قرار بگیرد. جالب است بدانید این نوع از متریال فیبری و سبک بوده و اشتعال‌پذیر نیست و در صورت استفاده از آن‌ها خیالتان برای ۵۰ سال عمر مفید راحت خواهد بود.

شرکت جلوه گستران بنای نوین

اکویا یکی از متریال پیشرفته‌ای است که در بازار این روزها شاهد آن هستیم، اصولاً از این متریال برای نمای ساختمان‌هایی استفاده می‌شود که در آن‌ها زیباشناسی و تعمیر و نگهداری دارای اهمیت بالایی است. اکویا درواقع با تکنولوژی اصلاح چوب ساخته می‌شود و یکی از محصولات باکیفیت بالا به‌حساب می‌آید. از این متریال به‌سادگی می‌توان در هر نمایی و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد، به‌علاوه اینکه این نوع از متریال مقاوم در برابر اشعه uv خورشید نیز است. متریال اکویا می‌تواند حدود ۵۰ سال در نمای بناهایی که روی زمین است دوام بیاورد؛ این متریال همچنین مقاومتی به میزان ۲۵ سال در ساختمان‌هایی که در شرایط زیرزمینی و یا حتی در تماس با آب شیرین هستند دارد.

طراحی و اجرای تخصصی انواع نماهای مدرن و کلاسیک،کامپوزیت،چوب ترمو،سنگ،آجر،شیشه های فریم لس،چوب پلاست،محوطه سازی‌،بازسازی ساختمان،اجرای سقف های کاذب،دکوراسیون داخلی،روف گاردن،مدیریت پیمان وتهیه نقشه های معماری(فروش انواع ورق های کامپوزیت،چوب ترمو وچوب پلاست)
تلفن دفتر:۳-۰۲۱۵۵۸۸۴۴۱۲
م.قدیری(مدیرعامل):۰۹۱۲۳۴۳۱۷۳۷
تلگرام:۰۹۱۹۴۲۲۶۵۸۰

جهت مشاوره صنعتی و توسعه کسب وکار با گروه مشاوران نقشه جامع صنعت تماس بگیرید

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط