جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8878

  • اضافه شده: ژانویه 16, 2019

  • بازدیدها: 1034

توضیحات

صنعت بیمه عمر پاسارگاد در چین

این مساله برای یک کشور که به پیشرفت ناگهانی عادت کرده است، گسترش صنعت بیمه عمر پاسارگاد در چین چیزی ناگهانی و عجیبی به شمار خواهد رفت.

 تملکات مدیریت شده توسط کمپانی های بیمه عمر پاسارگاد در کمتر از ۴ سال به دو برابر افزایش پیداکرده است.

 و به بیش از ۱۳.۹ تریلیون یوان معادل ۲.۱ تریلیون دلار رسیده است.

مجموع درآمدهای به دست آمده از فروش این خدمات به سرعت افزایش پیدا کرده و در سه ماه ابتدایی ۲۰۱۶ میلادی ۴۲ درصد افزایش پیداکرده است. مهم ترین مساله، رشد آشکار و قابل توجه در نیروی کار این کمپانی های بیمه ای بوده است.

 طی مدت شش ماه قبل، این کمپانی ها ۲ میلیون نفر به نیروی فروش خود اضافه کرده و الان بیش از ۷.۲ میلیون نفر را استخدام کرده اند که نسبت به ابتدای سال قبل ۱۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به صورت دیگر از هر ۵۰ کارمند در استان های چین، یک کارمند در زمینه فروش محصولات بیمه ای مشغول است.

رشد زیاد و افزاینده تنها موردی است که صنعت بیمه چین به آن محتاج است. جمعیت این کشور طی سال های های آینده پیرتر می شود ولی برنامه مستمری بازنشستگی هنوز در آغاز راه می باشد.

پوشش های بیمه ای عمر پاسارگاد

 با پوشش های بیمه عمر پاسارگاد تکمیلی در کشور چین، حکومت جمهوری خلق چین امیدوار است که مردم قابلیت این را داشته باشند تا برای دوری از فقر اقتصادی در دوران بازنشستگی و سنین پیری مشکلی نداشته باشند.

در شرایط فعلی دولت تقریبا نیمی از هزینه های درمانی را به افراد پرداخت می کند،

 و کمپانی های بیمه نیز کمتر از یک دهم هزینه ها را به افراد بیمه شده پرداخت می کنند، بنابر این مردم چین می بایست حدود نیمی از هزینه های درمانی را خودشان پرداخت کنند. این هزینه بسیار زیادی به خصوص برای افراد مسن می باشد.

اما رشد بیش از اندازه زیاد ، که بر اساس الگوهای تجاری شرکتها سازماندهی شده، ریسک و خطر فعالیت شرکتهای بیمه را اضافه کرده است. نشانه های نگران کننده زیادی وجود دارد. شرکتهای جسورتر با تضمین سود ۶ درصدی یا بیشتر از میانگین سود کوتاه مدت، راهبرد بسیار خطرناکی را در پیش گرفته اند و فعالیت های خطرناکی را در صنعت بیمه آغاز کرده اند.

برای به دست آوردن این سود در این مارکت پر جلوه، این شرکتها با بدهی زیادی روبرو شده اند. به اضافه این، این محصولات کوتاه مدت اساسا کمکی به سرمایه گذاران از طریق بازنشستگی نمی کند.

آگهی های مرتبط