جزئیات آگهی

  • Ad ID: 8602

  • اضافه شده: دسامبر 8, 2018

  • بازدیدها: 926

توضیحات

طرح تامین آتیه فرزندان

با توجه به اینکه با رشد فرزندان دلبندمان هزینه های آنها نیز افزایش می یابد یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین در مورد فرزندان خود تامین آتیه ونگرانی بابت هزینه های تحصیل ، اشتغال ، مسکن و ازدواج آنهاست.

 شرکت بیمه پاسارگاد با طرح پس انداز هوشمند خود به راحتی این مشکل والدین را حل نموده. شما می توانید در این طرح که از بدو تولد شروع میشود بخش کوچکی از درآمد خود را به این پس انداز اختصاص دهید به این صورت که درصد زیادی از حق بیمه های پرداختی شما با بهره مندی از سود تضمینی و مشارکت درصندوق پس انداز شما انباشته می شود و طی سالهای بعد با اضافه شدن حق بیمه ها اندوخته صندوق افزایش یافته و پس اندازی قابل توجه و مطمئن برای آینده فرزندانتان فراهم می کند.

چرا فرزندانمان به بیمه  آتیه نیاز دارند ؟

همه ما خوب می دانیم با رشد فرزندان و گذشت سالها هزینه های تحصیلی، ازدواج، مسکن و حتی سرمایه ای برای شغل آینده فرزندانمان افزایش یافته و تامین این مبالغ نیاز به پس اندازی از امروز دارد. طرح های بیمه آتیه کودک و نوجوان به شما این امکان را می دهد به صورت منظم و مستمر برای آینده مالی فرزند خود پس انداز کنید.

بیمه آتیه کودک و نوجوان چیست ؟

 

برنامه ریزی برای آینده مالی …

در میان انواع مختلف حساب و پس اندازها، طرح بیمه آتیه کودک و نوجوان دارای قابلیت ویژه و منحصر به فردی می باشد، چرا که علاوه بر برخورداری از خصوصیات بیمه عمر پاسارگاد، ماهیت تشکیل سرمایه و پس انداز نیز دارد، که این سرمایه و پس انداز می تواند برای تامین مواردی از قبیل : تهیه مسکن، هزینه ازدواج، هزینه های تحصیلی و … مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه پس انداز در بیمه آتیه کودک و نوجوان و بیمه عمر پاسارگاد

شروع یک پس انداز …

شما می توانید از در آمد ماهیانه خود بخشی را که برای آن برنامه ریزی و یا صرف هزینه های مختلف می شود را به این پس انداز اختصاص دهید و از مبالغ کوچک و پس انداز های مختصر خود صندوق مالی ارزشمندی را برای آینده فرزندان خود ایجاد نمائید.
حق بیمه های پرداختی شما با اختصاص نرخ سود تضمینی در صندوق پس انداز شما انباشته می شود. این اندوخته ، طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه عمر پاسارگاد و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی قابل توجه و مطمئن را برای آینده مالی فرزندان شما فراهم می کند.

مزایای طرح تامین آتیه فرزندان

تامین هزینه های تحصیل فرزندان

تامین سرمایه لازم جهت راه اندازی کسب و کار فرزندان

تامین هزینه های ازدواج فرزندان

پرداخت کمک هزینه خرید مسکن

پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه

پرداخت صندوق بازنشستگی مطلوب و استقلال مالی

 

بیمه عمر پاسارگاد

آگهی های مرتبط