جزئیات آگهی

  • Ad ID: 5922

  • اضافه شده: دسامبر 2, 2017

  • شرایط:

  • موقعیت مکانی : ایران

  • استان: تهران

  • بازدیدها: 1236

توضیحات

آیا می دانید بهترین با کیفیت ترین و اقتصادی ترین ماشین آلات تولید درب و پنجره ه و شیشه های دوجداره (UPVC) چه نام دارد ؟

عرضه مستقیم ماشین آلات تولید درب و پنجره ه و شیشه های دوجداره

“قابل توجه پیمانکاران ، صنعتگران و افراد جویای کسب و کارهای سودآور”
ما به شما فرصتی عالی برای سرمایه گذاری و داشتن کسب و کار جدید را معرفی می کنیم
اگر به می خواهید یک یک کسب و کار جدید و تضمین شده داشته باشید و از بهترین های صنعت درب و پنجره دوجداره باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم ست جدید ماشین آلات upvc گپ ماشین را تهیه فرمایید و صاحب کسب وکاری تضمین شده و سودآور شوید این دستگاهها دارای مزیت اقتصادی و سرعت کار بسیار بالا می باشند.

درج آگهی صنعتی

ماشین آلاتی حرفه ایی در بالاترین سطح کیفیت برای کارخانجاتی که می خواهند در سرعت تولید ، کیفیت و دقت سرآمد باشند ، دارندگان این سری از دستگاهها هیچگاه نگران سفارشات انبوه ، کار طولانی مدت و مشتریان سختگیر نخواهند بود چرا که مطمئن هستند در کارخانه خود ماشین آلاتی توانا ، دقیق ، زیبا و کارآمد دارند که از پس هر سفارشی با هر دقت و سرعتی برمی آیند

تمامی مدیرانی که کارخانه هایشان با ماشین آلات شرکت ترکیه GAP MAKINA تجهیز شده طعم آرامش در تولید را چشیده اند و بر سر هر میز مذاکره ایی با خیال راحت حاضر شده اند چراکه می دانند با اتکا به کیفیت و استقامت بالای این ماشین آلات می توان سفارشهای کلان را در زمان محدود انجام داد حتی اگر مجبور باشند بصورت شبانه روزی کار کنند خللی در کیفیت و عملکرد این دستگاهها وارد نمی شود.

همیشه مطمئن هستند که کیفیت تولید ، ظرافت و دقت ماشین آلات GAP MAKINA حتی مشتریان بسیار سختگیر و ریزبین را خشنود خواهد ساخت . همیشه مطمئن هستند که ماشین آلات GAP MAKINA به خاطر نوع طراحی و داشتن سیستم های حفاظتی الکتریکی و مکانیکی کامل موجبات هیچگونه حادثه برای پرسنل کارخانه نخواهند شد و می دانند که شبکه خدمات پس از فروش ماشین آلات GAP MAKINA سریعترین ، دقیقترین و حرفه ای ترین کادر خدمات فنی کشور ، بصورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در خدمت می باشند . این معنای دقیق آرامش در تولید و اطمینان در سرمایه گذاری در این بازار پر از مشکلات امروز است .

تولید درب و پنجره ه و شیشه های دوجداره

برای گرفتن کاتالوگ ، دانلود تصاویر و ویدئوهای دستگاه و مشاوره رایگان تماس بگیرید
در ذیل بصورت اجمالی به معرفی نحوی ساخت و قطعات این ماشین آلات تولید درب و پنجره ه و شیشه های دوجداره می پردازیم :

  • A. سود آوری بیشتر با دستگاههای GAP MAKINA : دستگاههای تک سر با میزان تولید ۳۰% بیشتر از دستگاههای مشابه به لحاظ تکنولوژی های جدید ، سود بسیار بالاتر برای دارندگان این برند نسبت به دیگر کارخانجات بخاطر پرداخت هزینه خرید دستگاه تک سر و راندمان و برداشت سود نزدیک به دستگاه دوسر !
  • B. اطمینان خاطر بیشتر و کیفیت بسیار بالا : شرکت GAP MAKINA پس از سالها تولید و همچنین تحقیق از مشتریان و مصرف کنندگان تلاش نموده تمامی مشکلات و کاستی های ماشین آلات خود را برطرف نماید بگونه ایی که به جرات می توان گفت یکی از کم مشکل ترین ماشین آلات در مقایسه با حتی ماشین الات ساخت ایتالیا و آلمان محصولات GAP MAKINA می باشد . همچنین خط تولید و مونتاژ این شرکت یک از دقیق ترین ، منظم ترین و حرفه ایی ترین خطوط تولید ماشین آلات UPVC در ترکیه و حتی در اروپا می باشد .
    قطعات برقی : تمامی قطعات برقی و الکترونیکی این دستگاهها تولید معتبرترین برندهای آلمانی ، ایتالیایی و ژاپنی (دارای خدمات پس ازفروش بین المللی) بوده و از هیچگونه قطعه ایی از برندها و کشورهای متفرقه استفاده نمی گردد.
    قطعات پنوماتیکی و الکتروپنوماتیکی : با توجه به اینکه کشور تایوان یکی از بهترین تولید کنندگان قطعات پنوماتیکی در دنیا می باشد تلاش شده تا تمامی قطعات مورد نیاز ماشین آلات GAP MAKINA ازدو کمپانی بسیار سرشناس و خوشنام تایوانی که در ایران دارای نمایندگی و خدمات می باشند تهیه گردد .
  • C. عمر بسیار بالاتر و حفظ دقت دستگاه در دراز مدت: کلیه ماشین الات GAP MAKINA با ضریب اطمینان دوبرابر نسبت به تمامی استانداردها طراحی و تولید می شوند بعنوان مثال بدنه ، شاسی و پایه های این دستگاهها با ورقهای فلزی با ضخامت دوبرابر دیگر ماشین آلات تولید می گردند تا بتوانند در دراز مدت بارهای ناشی از کار سخت و پرتیراژ را تحمل کرده و دستگاه دقت و کارایی خود را از دست ندهد .
  • D. ایمنی و امنیت کاربر : سیستم برقی این ماشین آلات بگونه ایی طراحی شده که خطر هرگونه برق گرفتی و یا حتی شوک برقی به کاربر را به صفر برساند همچنین دستگاه به گونه ایی طراحی شده که کاربر در حالت عادی و استاندارد به هیچ وجه نمی تواند عملی انجام دهد که موجب ایجاد سوانح مکانیکی نظیر لمس تیغه اره ها ، لمس تفلون های ذوب کننده ، صدمه به سیتم بینایی و … گردد تمامی این تدابیر موجب اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی اروپا برای این ماشین آلات شده است .

تولید درب و پنجره ه و شیشه های دوجداره

برای گرفتن کاتالوگ ، دانلود تصاویر و ویدئوهای دستگاه و مشاوره رایگان تماس بگیرید

و البته بهترین گواه برای ما مشتریان عزیزی می باشند که سالهاست با این ماشین آلات به تولید درب و پنجره ه و شیشه های دوجداره پرداخته اند و کیفیت و خدمات پس از فروش منحصربفرد ما را تجربه نموده اند . همکاران ما در دفتر فروش شرکت گسترش ابزار پاسارگاد ( نماینده انحصاری شرکت GAP MAKINA در ایران) آماده هستند تا لیست نام و تماس تمامی مشتریان قبلی این محصول را بدون هیچگونه گزینش در اختیار شما قرار دهند تا ایشان نیز در انتخاب بهترین ها، شما صنعتگر گرامی را یاری دهند .
دستگاههای عرضه شده توسط این شرکت ( گسترش ابزار پاسارگاد) با برند گپ ماشین و رومیکو ساخت کشور ایتالیا و ترکیه ( با قطعات آلمانی و مونتاژ در ترکیه ) بوده و تمام دارای گارنتی ۱۰۰% می باشند !
یعنی ما تضمین می کنیم که در صورت وجود هرگونه مشکل در کیفیت ماشین آلات و یا خدمات پس از فروش ۱۰۰% هزینه های انجام شده از سوی شما بازپرداخت خواهد شد !
برای گرفتن کاتالوگ ، دانلود تصاویر و ویدئوهای دستگاه و مشاوره رایگان تماس بگیرید

قیمت یک ست کامل دستگاه UPVC تک سر GAP MAKINA با تکنولوژی CNC فقط :
۵۳٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد

و شما با پرداخت این هزینه موارد زیر را دریافت می نمایید :

  • ۱٫ شش دستگاه تولید درب و پنجره UPVC با برش CNC ، جوش ۲/۰ و مولیون زن دوبل
    که توانایی تولید نزدیک به یک ست دستگاه دوسر با قیمت دوبرابر را دارا می باشد !
  • ۲٫ یک دستگاه کمپرسور ۲۵۰ لیتری از بهترین برند موجود در بازار
    ۳٫ یک دستگاه برش پروفیل گالوانیزه ۴۰۰ میلیمتری با کیفیت بسیار عالی
  • ۴٫ دو دستگاه پیچ گوشتی بادی حرفه ای تایوانی
  • ۵٫ آموزش نحوه تولید و کاربری دستگاههای UPVC
  • ۶٫ دو سال گارانتی بی قید و شرط شرکت گسترش ابزار پاسارگاد

و عزیزانی که از طریق این آگهی تماس بگیرند یک ست کمد ابزار با چهار کشو و ۱۲۴ پارچه انواع آچارها و ابزارهای اصل و استثنایی هدیه خواهند گرفت !

تولید درب و پنجره ه و شیشه های دوجداره

ضمنا خط تولید دوسر و چهار سر درب و پنجره یو پی وی سی ، خط تولید شیشه های دوجداره ، خط تولید پروفیل اسپیسر در مدلهای مختلف و متنوع موجود می باشد .

کلیک کنید ! این فرصت طلایی را از دست ندهید و کارخانه رویایی خود را راه اندازی نمایید !
همیشه کسانی برنده می شوند که قدرت اقدام و حرکت را دارند ، تماس بگیرید این تماس برای شما هزینه ای ندارد ولی آینده شما را خواهد ساخت !
۰۹۱۲۵۳۳۹۵۳۲ مهندس داودی
۰۹۹۰۰۷۹۴۸۲۱ مهندس داودی
ebrahimdavoudi@gmail.com
برای گرفتن کاتالوگ ، دانلود تصاویر و ویدئوهای دستگاه و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

دیدگاه

پیام بگذارید

Your email address will not be published. Required fields are marked. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید

آگهی های مرتبط